הספר "למכור!" למנהלים - קורס מכירות ללימוד ותרגול עצמי


הספר "למכור!" למנהלים הינו קורס מכירות ללימוד, תרגול ויישום עצמי. הספר יחשוף את המנהלים למודל ששת השלבים במכירה המוצלחת ויציע מודל ברור, מקצועי וישים לניהול תהליכי מכירה של כל מוצר, שירות או רעיון בצורה נכונה, מאורגנת ומשכנעת. "למכור!" יסייע לך בארגון המכירה החל משלב ההכנה, יציע כלים ביצירת קשר מקדם מכירה ושכנוע, ייתן כלים ורעיונות לטיפול בהתנגדויות מכירה וכן, לסגירת "המכירה" ולקבלת הפניות נוספות למכירה. "למכור!" הינו ספר לימוד ותרגול מקצועי לכל מנהל, אשר מעצם תפקידו הניהולי הוא נדרש תכופות למכירה של רעיונות, שירותים, מוצרים ובגיוס שותפים לפרויקטים ויוזמות בצורה מקצועית, משכנעת ומצליחה.


  • קטגוריה: ספרים ומוצרים למנהלים (מודפס ויישלח בדואר)

מחיר:64


קנה עכשיו!

תיאור

הספר "למכור!" למנהלים לניהול המכירה המוצלחת הינו קורס מכירות ללימוד ותרגול עצמי למנהלים ללימוד מיומנויות וכלים במכירה, טכניקות מכירה ושכנוע ויציע למנהל מסגרת ברורה ומקצועית לניהול המכירה בהצלחה. הספר "למכור!" למנהלים מלמד את מודל 6 השלבים במכירה המוצלחת החל בשלב ההכנה, דרך שלב יצירת הקשר, איתור הצרכים ללקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הצגת המוצר וכן, שלב החתימה וסגירת המכירה.

הספר "למכור!" למנהלים הינו כלי יעיל ומקור ידע חובה והכרחי לכל מנהל אשר עוסק במכירה והצגה של מוצרים, שירותים או רעיונות ואשר מעוניין להיות בעל הכלים לשכנע, להשפיע ולהצליח יותר. הספר ילווה את המנהל בתהליך המכירה ובמסלול מובנה, ישים ומצליח.

מספר עמודים: 118

הספר "למכור!" יעניק למנהל כלים ותשובות בנושאים הבאים:

  • מהם הממדים החשובים ביותר בתהליך ההכנה למכירה ואשר רוב המנהלים לא עושים?
  • כיצד המנהל יוכל לנסח מסרים במכירה ללקוחות, צוותים ושותפים לפי סגנונות התקשורת ואיך, לימוד ותרגול סגנונות תקשורת למנהלים יכול להעלות בצורה משמעותית את היקף המכירות שלך?
  • מה המשמעות של "זיהוי הצרכים והרצונות של הלקוח" בתהליך המכירה ואיך לימוד, תרגול ויישום הנושא יכול להכפיל את היקף המכירות שלך? איך המנהל יכול וצריך לזהות את הצורך ולהתאים את המוצרים, השירותים או הרעיונות לצרכים שעלו?
  • על מה חשוב לשים דעת בעת הצגת המוצרים והשירותים שאני מוכר ומה מידת השפעתה של שפת הגוף שלך על סגירת המכירה בהצלחה?
  • מהי "פירמידת המכירה" ואיך היא קשורה לתכנון אסטרטגיות מכירה מקצועיות שיכולה להגדיל משמעותית את היקף המכירות שלך?
  • כיצד נכון לטפל בהתנגדויות מכירה ואיך ניהול התנגדויות הלקוח בצורה מקצועית יכול להגדיל את היקף המכירות בהתאמה?

הספר "למכור!" למנהלים מרכז במקצועיות ידע וכלים במכירות שפותחו והודרכו במאות שעות הדרכה של קורס מכירות ובאימון אנשי מכירות בהצלחה. הספר למנהלים כתוב בצורה בהירה, מזמינה ומעוצבת ומשלב תרגולים להעצמת המנהלים העוסקים במכירה וליישום המידע והכלים שהיא מעניקה בשטח.

למי הספר "למכור!" למנהלים יכול להתאים?

  • הספר "למכור!" למנהלים מתאים לצוותי ניהול בכל הדרגים, שכן כולם עוסקים במכירות של מוצרים, שירותים או רעיונות, הן במכירות פרונטאליות והן במכירות טלפוניות.
  • בעלי עסקים או יזמים אשר מעוניינים לקדם את המוצר, השירות או היוזמה שלהם ויכולים ליהנות מכלים יישומיים ב"איך למכור" ובלימוד מודל מקצועי ויישומי למכירה המוצלחת.
  • מנהלים ומובילי עמדה אשר מעוניינים להעצים ולתרגל את יכולות ההצגה והשכנוע שלהם.
  • משתתפים בקורס מכירות, באימון מכירות, בסדנת "פרזנטציה אפקטיבית" למנהלים, סדנת "סגנונות תקשורת" למנהלים, קורס ניהול, עתודה ניהולית, או מנהלים בתכניות פיתוח מנהלים.



קרא/י במאמרים בנושא הדרכת מכירות: