חברת משכוכית ייעוץ והדרכה למנהלים עוסקת בהדרכת מנהלים, אימון מנהלים, קורס ניהול ופיתוח מנהלים בכלים מקוריים ובשיטות מתודיות ומקצועיות מובילות. אנו עוסקים בהנחיית סדנאות למנהלים או סדנאות למנהלים בכירים בארץ ובעולם ובהצלחה רבה! בעמוד זה ניתן לקבל פרטים נוספים, עלויות סדנת מנהלים וכן, לבצע הזמנה בעלות מוזלת באתר. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ וכוללים שיחת אבחון מקצועית ומקדימה להתאמת התכנים. הצטרפו לאלפי המנהלים בארגונים מובילים בעולם וצרו קשר עכשיו. לקבלת פרטים נוספים בנוגע להזמנת סדנת מנהלים ניתן ליצור קשר טלפוני: 072-2500344


  • קטגוריה: קורסים ואימון אישי למנהלים ועובדים

משך הסדנא:

תיאור

סדנאות למנהלים – עלויות, פרטים והזמנה באתר - לפרטים 072-2500344

חברת משכוכית ייעוץ והדרכה למנהלים עוסקת בהדרכת מנהלים, אימון מנהלים, קורס ניהול ופיתוח מנהלים בכלים מקוריים ובשיטות מתודיות ומקצועיות מובילות. אנו עוסקים בייעוץ והדרכת מנהלים, בהנחיית סדנאות למנהלים וכן, סדנאות למנהלים בכירים בארץ ובעולם ובהצלחה רבה! 

בעמוד זה ניתן לקבל פרטים נוספים, עלויות סדנת מנהלים וכן, לבצע הזמנה בעלות מוזלת באתר. המחירים המוצגים כוללים מע"מ וכוללים שיחת אבחון מקצועית ומקדימה להתאמת התכנים. למרות פירוט המחירים באתר, אנו ממליצים לבצע שיחת היכרות טלפונית מקדימה.

לפניכם פירוט על סדנאות מנהלים וסדנאות למנהלים בכירים מובילות בהנחייתנו: 

הסדנאות, הכלים והתכנים יותאמו לארגון ולצרכיו.

היבטים לוגיסטיים – הזמנת הדרכת מנהלים וסדנאות למנהלים באתר: 

  • סדנת מנהלים יומית: באפשרותך להזמין באתר בעלות מוזלת סדנא יומית למנהלים, מתוך מגוון הנושאים מעלה, בהיקף של 3 שעות, 5 שעות או 8 שעות.
  • פיתוח מנהלים בשניים או שלושה מפגשים בני 3 שעות:  אנו מציעים גם פיתוח מנהלים בסדרה של שניים או שלושה מפגשים בהיקף של שלוש שעות, סה"כ 6 או 9 שעות הדרכת מנהלים. 
  • מיקום הסדנאות בהנחייתנו: צוות היועצים הארגוניים של "משכוכית ייעוץ והדרכה למנהלים" מגיעים אליך. אנו מעדיפים לבצע את תהליכי פיתוח המנהלים בסביבת העבודה הטבעית והרגילה של המנהלים, או בכל מקום אחר אשר ייקבע על ידי הארגון.  אם ההדרכה תיערך בטווח נסיעה מחוץ ל"גדרה-חדרה" יש לקחת בחשבון תשלום נוסף.
  • ביטול הזמנת סדנת מנהלים: הדרכת מנהלים בהנחייתנו נמכרת בעלות מוזלת לרוכשים דרך האתר. ניתן לבטל את ההזמנה בטווח של 48 שעות לפחות לפני מועד המפגש שנקבע ולקבל זיכוי מלא עבור התשלום שבוצע. אם הזמנת סדרת הדרכה וכבר התקיימו הדרכות בעבר, החיוב ייעשה רק על החלק היחסי ובהתאם לחבילת השעות המוצעת באתר.
  • שינוי מועד מפגש סדנת מנהלים: אנו נערכים מראש לתהליכי פיתוח מנהלים ודואגים לשמור על זמן פנוי להכנה והדרכה מקצועית ומסורה. לפיכך, ביטול או שינוי מפגשים שנקבעו מראש דורשים הודעה של 48 שעות לפחות וללא עלות. ביטול או שינוי מפגש סדנת מנהלים בטווח שבין 24-48 שעות לפני המועד שנקבע יגרור דמי ביטול בסך 10% מגובה העלות הכוללת של אותו המפגש וביטול או שינוי של מפגש סדנת מנהלים בטווח של פחות מ-24 שעות יחויב בתשלום מלא.
  • העלויות המוצגות באתר כוללות מע"מ ושיחת אבחון מקדים להתאמת התכנים להדרכה.
  • ליצירת קשר עם חברת "משכוכית ייעוץ והדרכה למנהלים" לחץ/י כאן!, או צלצל עכשיו: 072-2500344
  • ט.ל.ח