קורס פרזנטציה אפקטיבית לעובדים, למנהלים או למנהלים בכירים באימון אישי הינו קורס במיומנות העברת מסרים, שפת גוף ודיבור בפני קהל. קורס פרזנטציה אפקטיבית הוא קורס יישומי וממוקד לצרכים האישיים של המשתתף בתהליך ויאפשר לימוד ותרגול מצוין בעבודה אישית עם מאמן מנהלים בכיר ומומחה לתחום דיבור בפני קהל ושפת גוף! משך הקורס הוא 6 שעות עגולות והוא נפרש על פני שני מפגשים בני שלוש שעות או שלושה מפגשים בני שעתיים. המחיר לא כולל מע"מ ויש להוסיפו למחיר הסופי.


  • קטגוריה: קורסים ואימון אישי למנהלים ועובדים

מחיר:5000


קנה עכשיו!

תיאור

עובדים ומנהלים בכל הדרגים נדרשים למיומנויות הצגה, דיבור בפני קהל ושפת גוף מרשימות. לעתים, בהנחיית עובדים תחת ניהולם, לעתים בהצגת מוצרים, שירותים או רעיונות בפני עמיתים או לקוחות וכן, בישיבות צוות והדרכות שוטפות. מיומנויות בפרזנטציה אפקטיבית יכולות לסייע לכל עובד או מנהל בביצוע תפקידו בהצלחה, בקידום מעמדו המקצועי ובהשגת היעדים הארגוניים או העסקיים שאותם הוא נדרש לממש.

בקורס פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף לעובדים ולמנהלים באימון אישי 1/1 נלמד ונתרגל את מגוון הכלים והמיומנויות הנדרשות כדי להציג בהצלחה בפני עמיתים, עובדים או לקוחות ולהעביר מסרים בצורה סוחפת, מעניינת, מקצועית ומשפיעה. קורס "פרזנטציה אפקטיבית" באימון אישי מאפשר  למידה מואצת וממוקדת בהתאם לצרכים, המיומנויות והאתגרים של המנהל המשתתף. לאורך הקורס נבצע סימולציות תרגול במצלמת וידאו במעגל סגור, מתודה אשר באמצעותה נוכל לתת משוב מקצועי ולאפשר למידה מדייקת ומתאימה.

קורס פרזנטציה אפקטיבית או קורס דיבור בפני קהל באימון אישי הינו קורס יישומי וממוקד לצרכים האישיים של המשתתף בתהליך, לרקע המקצועי, הניהולי והאישי ויאפשר לימוד ותרגול מצוין בעבודה אישית! משך הקורס הוא 6 שעות עגולות והוא נפרש על פני שני מפגשים בני שלוש שעות או שלושה מפגשים בני שעתיים.

להורדת קובץ מפורט והצעת מחיר לאימון אישי / סדנת דיבור בפני קהל, שפת גוף ופרזנטציה אפקטיבית ב-PDF לחץ/י כאן!

בין הנושאים בקורס פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף או קורס דיבור בפני קהל באימון אישי 1/1:

  • נשפר יכולות ניתוח והצגה במימד מילולי, הווקאלי והויזואלי בהעברת מסרים ובדיבור בפני קהל
  • נלמד ונתרגל מיומנויות בשכנוע, שיווק וגיוס למטרות ההצגה
  • נעסוק בכלים לארגון מטרות ההצגה, מצגות וטכניקות לעירור עניין בדיבור בפני אנשים
  • נלמד ונתרגל פנייה לפי סגנונות תקשורת ועל הדרך לשכנע, להשפיע ולהציג בפני כל אחד מהם
  • איך לבנות מצגות מרתקות, מעניינות ומעוררות עניין?
  • נבצע תרגול ושיקוף אישי להעצמת המנהל גם באמצעות וידאו במעגל סגור
  • בקורס פרזנטציה אפקטיבית באימון אישי 1/1 אנו עושים שימוש במחברת העבודה "להציג!" אשר אנו מעניקים במתנה למשתתפים בתהליך.

היבטים לוגיסטיים – קורס פרזנטציה אפקטיבית באימון אישי 1/1

  • משך המפגשים בקורס פרזנטציה אפקטיבית : קורס פרזנטציה אפקטיבית באימון אישי נמשך 6 שעות בסה"כ והוא נפרש על פני שני מפגשים בני שלוש שעות או שלושה מפגשים בני שעתיים.
  • מיקום הדרכת קורס פרזנטציה אפקטיבית באימון אישי: אנו מגיעים אליך ומעדיפים לבצע את האימון בסביבת העבודה הטבעית והרגילה שלך! לכן, המפגשים ייערכו במשרד החברה שלך או בכל מקום אחר אשר נח לך ללמוד, לתרגל וליישם מיומנויות בפרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף.  אם האימון ייערך בטווח נסיעה מחוץ ל"גדרה-חדרה" יש לקחת בחשבון תשלום נוסף.
  • ביטול הרשמה: הדרכת הנושא באימון אישי בהנחייתנו מוצע בעלות מוזלת לרוכשים דרך האתר. משתתפים יוכלו לבטל את הזמנתם בטווח של 48 שעות לפחות לפני מועד המפגש שנקבע ולקבל זיכוי מלא עבור התשלום שביצעו. אם כבר התקיימו מפגשי אימון אישי בקורס פרזנטציה אפקטיבית, תחויבו רק על החלק היחסי ובהתאם לחבילת השעות המוצעת באתר.
  • ביטול או שינוי מפגש קורס פרזנטציה אפקטיבית באימון אישי 1/1: אנו נערכים מראש למפגשים האישיים ודואגים לשמור על זמן פנוי להכנה והדרכה של אימון מקצועי ומסור. לפיכך, ביטול או שינוי מפגשים שנקבעו מראש דורשים הודעה של 48 שעות לפחות וללא עלות. ביטול או שינוי מפגש אימון בטווח שבין 24-48 שעות לפני המועד שנקבע יגרור דמי ביטול בסך 10% מגובה העלות הכוללת של אותו המפגש וביטול או שינוי של מפגש אימון בטווח של פחות מ-24 שעות יחויב בתשלום מלא.
  • הספר "להציג!" ללימוד ותרגול מיומנויות פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף: הספר "להציג!" לניהול הפרזנטציה האפקטיבית ולשפת גוף יימסר למשתתפים בתהליך במתנה! לאורך הדרכת הנושא באימון אישי ובקורס פרזנטציה האפקטיבית נעשה שימוש בספר וניעזר בו לתרגול ויישום המיומנויות הנלמדות.
  • ט.ל.ח
  • עם ביצוע ההזמנה באתר תקבל מסמך אישור רישום והפניה לשאלון הכנה לקראת האימון בהנחייתנו.
  • המחיר לא כולל מע"מ ויש להוסיפו למחיר הסופי.

השלם את הרישום לקורס פרזנטציה האפקטיבית עם מאמן אישי בכיר 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה!




קרא/י במאמרים בנושא פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף: