מאמרים מקצועיים לעיונך, אנו מזמינים אותך לפרסם תכנים לרווחת המבקרים באתר!

מפתחות להצלחה בתחום אימון אישי למנהלים

תכניות פיתוח מנהלים רבות כוללות חלק של אימון אישי. בחלק זה, המנהל מברר עם עצמו את המוטיבציה שלו לתפקיד שהוא ממלא, וכן את האופן שבו הוא תופס את תפקידו. בנקודה זו, חשוב לציין כי אימון אישי לא בהכרח להיות חייב להיות מעוגן בהקשר של קורס ניהול כזה או אחר. אדרבא, בעידן הזה, אימון אישי למנהלים הפך לעניין יומיומי. זאת, מאחר שמנהל מתמודד עם סוגיות ואתגרים רבים במהלך יום עבודה ממוצע: יחסי אנוש – הן יחסיו עם העובדים שלו, והן היחסים בתוך הצוות, יעדים שיש לעמוד בהם, ומעל הכל, הצורך לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, בכל ההיבטים של התפקיד.

קרא עוד
למה לי אימון אישי?

האדם הוא יצור אשר שואף ליציבות בדרך כלל. הדבר מובן, משום שהחיים מלאים בהתרחשויות. ישנן תקופות בהן אנחנו נמצאים ב"עליה": מצב הרוח הכללי טוב, אנחנו משגשגים בעבודה, הזוגיות פורחת וכך גם היחסים שלנו עם אנשים אחרים בחיינו. להבדיל, ישנן תקופות בהן הדברים נראים אחרת, בדיוק ההיפך, כלומר, אנחנו ב"ירידה". הדברים אינם מסתדרים לנו כפי שהיינו רוצים. לפעמים, בתקופות כאלה אנחנו מרגישים שאנחנו נכשלים יותר משאנחנו מצליחים, ולא חשוב באיזה תחום. אף על פי שרבים מאיתנו יחוו תקופות כאלה כבלתי נעימות, האמת היא שאין מקום לדאגה. בחיים, הכל זמני. גם תקופות פחות טובות יגיעו לסיומן. זאת ועוד, עצם התנודות הללו בחיים תורמות לאיזון הכללי שלנו, כאנשים. מה היה קורה אילו היינו חווים כל הזמן דברים חיוביים, או לחילופין, היינו נאלצים להתנסות בדברים שליליים יום אחרי יום?

קרא עוד
כלים שעובדים בטיפול בהתנגדויות מכירה

במאמר זה נעסוק בשתי סוגיות עיקריות. האחת, כיצד מתנהל תהליך מכירה נכון. השנייה, טיפול בהתנגדויות, דהיינו, כיצד לעשות זאת נכון, תוך הצגת שיטות טיפול בהתנגדויות שרבה התועלת בצידן. כל זאת, על מנת להבטיח מכירה מוצלחת.

קרא עוד
איך לבחור את חברת הייעוץ האסטרטגי הטובה ביותר?

ייעוץ אסטרטגי הינו תהליך שבו נבנית תכנית פעולה להשגת המטרות, היעדים והחזון של הארגון. זאת, לתקופה של שלוש שנים. תוך כדי תהליך ייעוץ אסטרטגי, מושם דגש על פיתוח יתרונות יחסיים לארגון, לעומת מתחריו בשוק. ייעוץ אסטרטגי עוסק בנושאים רבים, כגון: פיתוח אסטרטגיה עסקית להתפתחות ולהתרחבות בשוק המקומי או העולמי, שינויים בקנה מידה גדול כגון רכישות, מיזוגים וצמצומים, יישום שינויים תפעוליים, כדאיות כניסה לשווקים חדשים ועוד.

קרא עוד
איך לבחור את חברת הייעוץ הארגוני הטובה ביותר?

כיצד עומדים על יתרונותיו של יועץ ארגוני, או חברת ייעוץ ארגוני מהם תבחרו לבקש את השירות. זאת, על מנת לבחור חברת ייעוץ ארגוני אשר תתן את השירות הטוב והמועיל ביותר לארגון שלכם.

קרא עוד
מרכיבים חשובים בפיתוח מנהלים בארגון

מאמר זה יציג את המרכיבים החשובים לכל מסלול פיתוח מנהלים. זאת, תוך התייחסות למהות של כל מרכיב, ולתרומתו למסלול אותו עובר מנהל במסגרת קורס ניהול.

קרא עוד
מה כדאי לבדוק לפני שאני מזמין ייעוץ אסטרטגי לעסק?

ארגונים או עסקים אשר יבחרו להעזר באדם מן החוץ, קרי, יועץ אסטרטגי, צריך לבדוק מספר נקודות, אשר יפורטו במאמר זה.

קרא עוד
למה חשוב לתת מתנה לעובדים שלך?

בר שנים רבות מתנות לחג הפכו לכל אותן תוספות קטנות המעידות על יחס החברה לעובדים שלה. ושוב אין כאן כל קשר לגובה השכר. יש פשוט חברות המעניקות מתנה לעובדים שלהן בכל אירוע כמו יום הולדת של העובד או חתונה או לידה, ועוד ועוד. ובסופו של דבר מביאות לידי ביטוי את יחס החברה לעובדיה.

קרא עוד
מתנה למנהלים - מיוחדת ומפתיעה

קשים הם חייהם של מנהלי משאבי האנוש או הרווחה באירגונים השונים. שהרי כל השנה חלים להם ארועים שונים המחייבים הענקה של שי או תשורה כזו או אחרת שתהיה תואמת גם לאופיו של האירוע, ולמי שעתיד לקבלה. במאמר זה נציע מתנה מיוחדת למנהלים!

קרא עוד
מתנה לפסח – איך בוחרים שי מקורי לעובד?

מחפשים שי מקורי לעובד לפסח? אז הלכנו להתייעץ עם ד"ר גוגל, כי אתם יודעים הוא זה שיכול לפתור לנו הרבה תהיות והתלבטויות בימינו. מצאנו אינספור רעיונות והצעות, שחלקם הגדול היה מאוד נדוש, למרות שהצהירו על עצמם כעל "מקוריים". אז מה כן אפשר להציע לעובדים שלכם?

קרא עוד
מתנה מיוחדת - מתנה ליום המשפחה

ום המשפחה הוא גם יום מוצלח מאוד להעניק מתנה למי שאנו אוהבים במיוחד ובדרך כלל נוטים להתייחס אליו כאל מובן מאליו. נכון מדובר במשימה לא קלה, למרות שזה מישהו שאנו מכירים, במיוחד אם אנחנו מעוניינים להבריק עם מתנה ליום המשפחה שתהיה מיוחדת. מה כדאי להביא כמתנה? הנה כמה רעיונות.

קרא עוד
טיפול בהתנגדויות – דוגמא לנושא נלמד במסגרת קורס מכירות

היכולת לנצח את ההתנגדות של הלקוח היא מה שיכולה להפוך מוכר בינוני למוכר חזק. בקורס שלנו החלטנו לשים דגש מרכזי על עניין ההתנגדויות בכדי לאפשר לתלמידים שלנו לקבל את כל המיומנויות הדורשות לצורך טיפול בבעיה זו. אנו יכולים להבטיח לכם כי בתוך זמן קצר, בעיית ההתנגדות לא תהיה קיימת עבורכם ותדעו כיצד לטפל בה על הצד הטוב ביותר.

קרא עוד