אזל מהמלאי

הזמן/י במחיר מוזל מארז של ספרי מנהיגות מומלצים לתרגול, יישום ולימוד עצמי ולקריאה תורמת ומשמעותית! המארז השלם למנהלים הוא מפתח מרכזי להצלחה למנהלים והוא מומלץ כשי למנהלים בפיתוח מנהלים או בקורס ניהול, או לכל אדם השאוף לפתח סל מיומנויות מקצועי להצלחה! המארז השלם למנהלים יגיע אליך בדואר רשום וללא תוספת עלות על המשלוח.


  • קטגוריה: ספרים ומוצרים לעובדים ולמנהלים

מחיר:440 390


אזל מהמלאי

תיאור

הזמן/י במחיר מוזל מארז של 5 מחברות מנהלים ללימוד עצמי, תרגול ויישום מיומנויות מקצועיות בניהול! המארז השלם כולל את הספרים "לעשות!" למנהלים, "להציג!" למנהלים, "למכור!" למנהלים, מארז קלפים ומחברת עבודה "להגשים!" ופנקס המשימות My ToDoList.

המארז השלם יכול להיות כלי מצוין עבורך, או מתנה מוערכת לעמית/ה, חבר/ה או שותף לדרך ומהווה סל כלים מקצועי ומעצים לכל מנהל בכל דרגי ניהול ובתהליכי פיתוח מנהלים.

המארז השלם כולל את כל הספרי מנהיגות ללימוד עצמי ויעניק כלים מקצועיים בנושאים הבאים

  • מיומנויות בניהול עצמי: ניהול זמן, ניהול המשימה, תכנון וכתיבת חזון ותכנית עבודה בהצלחה, שיטות וכלים להצגת נושא בצורה משכנעת וסוחפת, מיומנויות בשפת גוף ועמידה בפני קהל, שיטות למכירה של מוצר, שירות או רעיון וכלים לטיפול בהתנגדויות.
  • מיומנויות בניהול הסביבה: ניהול ארגוני, ניהול השינוי, העצמת הסביבה החברתית, הארגונית או העסקית, גיוס שותפים לחזון משותף, חשיבה יצירתית והנחייה מעצימה.
  • כלים מקצועיים: הסט השלם מזמין את הקורא ללימוד ותרגול של מיומנויות מקצועיות אשר יחד, מהוות סט מקצועי להצלחה במגוון תחומים.

כל המחברות למנהלים מבוססים על מודל מקצועי שפותח והונחה בהצלחה עם אלפי משתתפים ומנהלים בסדנאות וקורסים בתחום ומעבירים את הידע בצורה מאורגנת ובהירה. שיטת הכתיבה וההגשה של המודלים המקצועיים בכל אחד מהספרים נעשית בצורה ברורה, חדה וקצרה וזאת על מנת לפנות למגוון רחב של מנהלים קוראים, בעלי רקע אישי ומקצועי שונה ובעלי תחומי עניין מגוונים.

למי המחברת מנהלים מתאימה?

  • מחברת מנהלים היא מתנה מיוחדת שכל מנהל יכול וצריך לתת ראשית לעצמו! קריאה ותרגול של הספרי מנהיגות במארז השלם יאפשרו התפתחות אישית ומקצועית במגוון תחומים ועשויים לקדם את המנהל המתפתח בכל עיסוקיו.
  • מנהלים, בעלי עסקים או יזמים אשר מעוניינים לפתח ולהעצים את סל הכישורים שלהם ובאמצעות כך, לקדם את הארגון על כל עובדיו וחבריו, העסק או היוזמה שהם מובילים.
  • לבעלי מקצועות העוסקים בניהול, הדרכה, הנחייה או הוראה: מרצים, דוברים, מדריכים, מורים, מנהלים ויועצים העוסקים בתחום ייעוץ ארגוני, ייעוץ אסטרטגי או אימון אישי.
  • המארז יכול להיות שי נהדר לעובדים בארגון, למנהלים, לעמיתים או לבוגרי הכשרות שונות.

סט הספרי מנהיגות נשען על תוכן שמונחה בהצלחה באלפי קורסים וסדנאות עליהן ניתן לקרוא בלינקים הבאים

  • קורס ניהול ותהליכי פיתוח מנהלים
  • פיתוח עתודה ניהולית בארגונים

חנות למנהלים: