סדנה למנהלים - סדנת סגנונות ניהול, מנהיגות ויישומם

סדנת "סגנונות ניהול, מנהיגות ויישומם" למנהלים

במציאות עסקית וארגונית דינאמית ומאתגרת, נהלים ושיטות עבודה פנים ארגוניות אינן מספיקות. מנהלים בארגון נדרשים לגלות "מנהיגות" הבאה לידי ביטוי בהשפעה ובמוטיבציה על העובדים, ביכולת עיצוב החזון והתאמתו בארגון, בראייה קדימה, בהובלת הצוות וגיוסו למשימות וליעדים, בהשפעה על המוטיבציה החיובית, בכריזמה וסחיפת האנשים והעצמתם. בחירת סגנון המנהיגות, ובחירת סגנון הניהול, עיצובו והעבודה לפיו היא יכולת נרכשת ונגישה. בסדנת "סגנונות מנהיגות ויישומם" נציג בפני המשתתפים את הסגנונות והכלים המובילים בעולם המנהיגות היום ונציע הזדמנות מקצועית להכיר וליישם את סגנון המנהיגות הנכון להגדרת המצב הצוותי והארגוני. סדנת "סגנונות מנהיגות, סגנונות ניהול ויישומם" משלבת קטעי וידאו, תרגולים ומשימות קבוצה, חווייתית ויישומית.

  • סגנון מנהיגות פיגמליון וכוחו הגדול: כיצד המסרים שאני מעביר לעובדים שלי משפיעים על מוטיבציה שלהם ועל היכולת שלהם להצליח? מה כוחה של "נבואה המגשימה את עצמה" וכיצד אני יכול לגייסה לכדי שיטת ניהול מעולה?
  • איך נכון לנהל? סגנון מנהל דמוקרטי, סמכותי או שב והנח? בכלים מתודיים מקוריים נבחן את שיטות הניהול השונות ונבדוק מהי השיטה הטובה ביותר לפעול בסיטואציה שונה. חלק זה מלווה בסימולציות המבוססות על מקרים הלקוחים מתוך הארגון.
  • פיתוח מנהיגות וקידום העובדים. איך לעשות את זה נכון? עולם המנהיגות ופיתוח המנהיגות מציע לנו מספר דרכים מקצועיות לפתח את העובדים ולעודד אותם להתקדם בתוך הארגון. בין היתר, אופי בניית המשימה, חלוקת המשימות, המבנה הארגוני ויצירת אופק קידומי והדרך שבה אני פועל ומציג דוגמא אישית... כול אלו מרכיבים חשובים אשר נבדוק וניישם במסגרת הסדנא.
  • סגנונות ניהול לפי יצחק אדיג'ס - מהם סגנונות הניהול לפי אדיג'ס, מה הסגנון שמאפיין את המנהלים בארגון ומהו הסגנון הנכון לסיטואציות המשתנות בארגון? 

משך הסדנא: 4-6 שעות


קרא/י במאמרים בנושא פיתוח מנהלים או קורס ניהול: