סדנת ODT תרגילי חוץ (Out Door Training) למנהלים, לצוותים ולעובדים


סדנת ODT תרגילי חוץ (Out Door Training) למנהלים, לעובדים ולארגונים

סדנאות ODT מאפשרות חוויה קבוצתית וארגונית ייחודית התורמת לגיבוש והיכרות, לפיתוח עבודת צוות ולשיקוף אתגרים וסיטואציות ארגוניות וצוותיות. בסדנאות ODT אנו עושים שימוש במגוון של תרגילים וחוויות תוך שימת דגש על שיתופי פעולה, היכרות, יצירת קבוצה, וכיו"ב. 

ה-ODT לעובדים ולמנהלים במשכוכית הוא חוויה ייחודית, מלמדת, בהנחיה מקצועית ובהשלמה למערך החברתי ארגוני, כך שאנו שמים דגש שלצד החוויה החברתית המרעננת תתקיים גם למידה קבוצתית וארגונית מפרה ויישומית.  ניתן לשלב בסדנאות אלו גם מצלמת וידאו לתיעוד וניתוח.

בין התרגילים שאנו עושים בהם שימוש בסדנאות ODT (סדנאות תרגילי חוץ):

  • תחרויות קבוצתיות בין סניפים
  • תחרויות טרויה הקשורות לידע ארגוני והיכרות עם המוצרים
  • מעברים עיליים  ותחתיים בעבודה אישית, זוגית או סניפית.
  • תחרויות מעברי מכשולים תחת זמן נתון ומקצבי שיפור לשיקוף והעצמת ניהול ועבודת צוות
  • תחרויות צוותיות מתודיות ובמגוון שיטות
  • תרגילי שווי משקל אישיים, קבוצתיים או סניפיים
  • משימות מוגבלות בזמן

עיצוב ופיתוח היום נשען במידה רבה על המטרות הארגוניות תוך התאמה למגוון היעדים אל מול המצב הקיים. לפיכך, מגוון התרגילים ועריכתם בהתאם לנושאים ייעשו מראש ובאוריינטציה ארגונית ובהקשר.

מיקום סדנת ODT 

את סדנת ה-ODT ניתן לבצע בשטח פתוח המוגדר מראש (יער / חוף ים / מרחב גדול), או בחדר גדול.  אנו מעדיפים מקום המאפשר תרגילים באזור פתוח, אך סמוך למבנה עם כיתות, אז ניתן גם לשלב עיבוד קבוצתי לצד הגשת כיבוד.

שיטת הנחייה בסדנאות ODT לעובדים ולמנהלים:

היתרון הגדול בעבודה אתנו בהנחיית תרגילי חוץ הוא שהתרגילים מונחים על ידי אנשי מקצוע ויועצים ומועבדים ברמה גבוהה אשר יכולה לתרום לארגון ולמטרותיו, בהתאם לקבוצה וצרכיה. חלק מהתרגילים נערכים בדינאמיקה קבוצתית, וחלק בצוותים קטנים. טרם בניית היום, נתאם פגישה מקדימה ונבנה את היום בהתאם לצרכים והמטרות שיוגדרו על ידי הארגון.

ציוד ועזרים:

אנו מביאים אתנו את כל והעזרים הציוד והעלות כוללת את שכירת הציוד לסדנאות ODT. אופי הפעילויות משלב דינאמיקה קבוצתית, פעילות ספורטיבית, תרגילי מחשבה וגיבוש צוותי. אנו עושים שימוש בעשרות רבות של תרגילים בהתאם לצרכים. יש להצטייד בבגדים נוחים לפעילות ספורטיבית. רשימה מסודרת של ציוד תימסר עם קבלת ההחלטה על המקום ואופי התרגילים הנדרש.

משך הסדנא: 6-12 שעות


סרטונים הקשורים לסדנאות חוץ, תרגילי ODT :


 


קרא/י במאמרים בנושא ייעוץ ארגוני או ייעוץ אסטרטגי למנהלים:

קרא/י במאמרים בנושא פיתוח מנהלים או קורס ניהול: