01 Aug
01Aug

סרטוני בינה מלאכותית AI - כלים שחייבים להכיר!

את העמוד אנחנו מעדכנים לעתים קרובות, שמרו ועקבו לחידושים ב-AI!

סקרנים להכיר וללמוד כלים בבינה מלאכותית? חדשים לתחום ומעוניינים לקבל מידע בקלות? לקח לי המון זמן להכין את זה, אני מקווה שזה יהיה לכם מועיל! ריכזתי כאן סרטוני וידאו על הכלים האהובים עליי ביותר בבינה מלאכותית ושאנחנו מלמדים בסדנאות אינטליגנציה מלאכותית AI או בהרצאה בינה מלאכותית. ראו מטה כותרת בעברית על הכלי והיכולות שלו בצירוף שם הכלי ומתחת למלל סרטון הסבר שאני ממליץ לצפות ולהכיר! 

הכירו והצטרפו למהפכה הגדולה ביותר מאז כניסת האינטרנט. הרגישו בנוח לשתף, לעשות SHARE או כל שימוש אחר שטוב לכם. 

--

צרו סרטוני הדרכה, שיווק, פרסום או מכירה בעזרת תמונה פשוטה ועם טקסט שתבחרו.  D ID intro video כלי מדהים שעושה סרטונים בקלות.

דוגמא לשימוש שעשינו - הכנו הזמנה להרצאה בינה מלאכותית באמצעות  D ID intro video כלי מדהים שעושה סרטונים בקלות ובחינם! נסו, זה עובד מצוין ומעורר עניין!

דוגמא לאוטומציה של שיחות מכירה, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקה באמצעות מכונה בינה מלאכותית, למכונה הזו יש יכולת לדבר במקביל עם לקוחות ללא הגבלה ובכל שפה והיא חושבת לבד (!) איך לנהל את השיחה במטרה לסגור עסקה! זו שיטת המכירה של העתיד הקרוב.

דוגמא לאוטומציה לתיאום פגישה במספרה, שירות לקוחות באמצעות מכונת בינה מלאכותית - זהו העתיד הקרוב של תיאומי פגישות וניהול זמן.

הכירו את גוגל ג'מיני – מפלצת בינה מלאכותית ששינתה את העולם! הכלי הזה מרכז בתוכו את כל מה שאנחנו מכירים בבינה מלאכותית וגוגל "משאירה אבק" לכל המתחרים שלה, כמובן, שמייקרוספט ואחרים כבר עכשיו מציבים תחרות קשה עם COPILOT ועוד.

הכירו את צ'אט ג'יפיטי – הכלי המוביל נכון להיום בבינה מלאכותית שיסייע לכם בניהול, מכירות, פרסום ולמעשה בכל מעגלי החיים CHAT GPT 3.5/4

הכירו את המתחרה של צ'אט ג'יפיטי – גוגל בארד Meet Bard עם חידוש שהוסיפו לאחרונה, כך שבארד יוכל להסתנכרן עם שאר הכלים של גוגל - יומן גוגל, גוגל דוקס ואפילו עם גוגל דרייב עם כל המסמכים והמידע שלכם. בארד, יחד עם GEMINI של גוגל יהיו הכלים שעליהם יגדלו הדור הקרוב.

דאל-אי 2 ו-3, תוכנה ששינתה לעד את עולם העיצוב הגראפי – צרו תמונות ברמת מעצב על ובקלות! Introducing DALL·E 2 / 3, הכלי הזה הוא בין הראשונים והמוכרים בבינה מלאכותית והוא ללא ספק אחד הטובים!

מעוניינים להיעזר בבינה מלאכותית לניתוח קבצי פי-די-אף? הכירו את צ'טפי-די-אף ChatPDF: Use this AI Tool to Chat with any PDF documents, הכלי הזה מצוין לניתוח חוזים, פוליסות או מידע מורכב.

תוכנה חדשה אשר לראשונה מאפשרת הכנסת טקסט לתמונות ויצירת תמונות מעוצבות ברמה גבוהה! Introduction to Ideogram AI, אנחנו מלמדים איך להשתמש בה לצורך הכנת פליירים, תמונות מעוררות עניין והזמנות לאירועים ארגוניים.

תם עידן ה-PP והתחיל עידן הקאנווה – בינה מלאכותית לעיצוב מצגות, פליירים, סרטונים. Canva Create: Introducing Magic Design מי שלא מכיר את קנווה חייב (!!!) להיחשף לזה, בגדול - הם הופכים לאט לאט להיות הכלי המרכזי לכל מנהל, דובר, מרצה, מאמן והכל בשילוב AI. 

הכינו לוגו מקצועי לעסק, לארגון, למוצר, ליוזמה בחינם וברמה גבוהה מאוד, תוך דקות ספורות. Introducing Looka, אנחנו מלמדים איך ניתן לבצע בקלות לוגו לכל יוזמה ארגונית או עסקית כך שיהיה עירור עניין וגיוס תשומת לב בקלות ובחינם. יחד עם שאר הכלים שכבר חשפנו כאן, יש לך את כל מה שצריך כדי להשיק אירועים, הדרכות, מכירות, שיווק ברמה גבוהה, במהירות וכמעט ללא עלות!

בנו מצגת מלאה, מעוצבת ועם תוכן מלא בדקות ספורות Introducing Tome, בכלי הזה פשוט כותבים את נושא המצגת והתוכנה תפתח עבורך את המצגת, כולל התוכן והעיצוב בצורה מהירה ומדהימה! TOME הוא בין הכלים המובילים היום בשוק לבניית מצגות AI אבל יש לו עוד מתחרים מעולים.

אוטומציה בינה מלאכותית לקביעת תור במסעדה ושירות לקוחות, בעתיד הקרוב הבינה המלאכותית תתאם עבורנו ותנהל עבורנו מסגרות שירות, מכירה וניהול זמן בצורה אפקטיבית.

Create Your Custom Data-Trained ChatGPT AI Chatbot With Botsonic -קבלו את אחד הכלים המפתיעים והמדהימים שמתממשקים עם מערכות AI נוספות.

חשבתם שלבנות אתר ייקח הרבה זמן? הקימו אתר מ-ד-ה-י-ם לכל יוזמה, רעיון, ארגון, עסק בדקות ספורות. Durable AI. 

כלי קיצור סרטוני וידאו ביוטיוב, היעזרו בכלי כדי לקבל סיכום של סרטים ארוכים. הכלי יודע לסכם את התוכן החשוב, לרשום בנקודות ולהפנות לרקע נוסף בסרטון. Eightify AI  

כלי חיפוש מידע חדשני, אשר ככול הנראה ישנה את האופן שבו אנחנו צורכים ומחפשים מידע ברשת ויחליף את "גוגל" המסורתית. הכירו את Perplexity AI אשר אוסף מידע, מסכם אותו ונותן סקירה ואנליזה למידע, מחקרים ועוד.

האם אתם עושים עבודת מחקר? לומדים באוניברסיטה? הכירו את Caktus AI אשר יודע לכתוב עבודות, לשאול שאלות, לסכם מאמרים ועוד. זהו אחד הכלים החדשניים ביותר בתחום המחקר והכתיבה האקדמאית והוא כולל בתוכו מגוון אפשרויות AI, הכלי בתשלום ללא התנסות חינמית.

בסרטון שלפניכם זהו איננו מורגן פרימן, זהו "דיפ פייק". בינה מלאכותית יצרה דמות, סאונד ועריכה לסרטון שנראה אמיתי ואולם, הוא יצירה ממוחשבת לחלוטין. נסו לחשוב איך הדבר ישפיע על עולם החדשות, התקשורת, המכירות וכד'?

בנו מצגות, קבלו רעיון למצגות יצירתיות ועיצובים באמצעות GAMMA וכל זה בדקות ספורות.Gamma: AI for presenting ideas, beautifully

כלי נוסף וחדש ליצירת ועריכת תמונות מטורפות, עיצובי פנים ועוד! הכלי הזה כבר מוטמע בחלק מהמערכות המובילות כמו קנווס ואחרים וכדאי להכיר אותו. playground ai

מעוניינים להצטרף לסדנאות שלנו?

לפרטים נוספים על סדנת בינה מלאכותית AI וליצירת קשר:

בין החומרים הנלמדים בסדנת בינה מלאכותית ניתן לקרוא כאן: 

סדנאות בינה מלאכותית AI: (לחצו על הלינק)

לקריאה ועיון במאמרים ובמידע נוסף: (לחצו על הלינק)