סדנת שירות לקוחות
שירות לקוחות הינו קו התקשורת המשמעותי ביותר שבין הארגון ללקוחות הקיימים והינו המראה החשובה ביותר באופן כללי ובעידן הנוכחי בפרט. שירות לקוחות מקצועי ונכון יחזק את מיתוג הארגון, יחסוך זמן יקר בעיסוק בתלונות לקוחות לא מרוצים וישפיע על היקפי המכירות וקבלת לקוחות חוזרים בהמשך.
תהליך פיתוח סדנת שירות לקוחות או פיתוח סדנת שיפור השירות ללקוח יחל באבחון מחלקת שירות הלקוחות – נמשיג את נקודות החוזק, נקודות החולשה ונגדיר את המצב הקיים אל מול בחינת המצב הרצוי במתן שירות לקוחות. בהתאם לכך, נבנה תהליך הדרכה אשר ייתן את הרקע והכלים המקצועיים לצמצום הפער בין הרצוי למצוי ובתהליך שיצליח לגייס את כלל המשתתפים ונציגי השירות.
סדנת שירות לקוחות תעסוק בין היתר בנושאים הבאים:
את סדנת שירות לקוחות – מצוינות בשירות ללקוח, נתאים לצרכי הארגון ונדייק את התכנים והפתרונות בהתאם לאבחון מקדים שנערוך. אנו נוהגים לקיים "בקרת לקוח סמוי" למוקד שירות לקוחות בכלל הערוצים הקיימים ועל בסיס תובנות אלו, יחד עם הגדרת מטרות המפגש – נציע מסגרת הדרכה והטמעה מקצועית ובלתי נשכחת.
המשתתפים בסדנה:
משך הסדנה: בין כמה שעות למספר מפגשים.
פליירים ומידע להורדה: