שירות לקוחות הינו קו התקשורת המשמעותי ביותר שבין הארגון ללקוחות הקיימים והינו המראה החשובה ביותר באופן כללי ובעידן הנוכחי בפרט. שירות לקוחות מקצועי ונכון יחזק את מיתוג הארגון, יחסוך זמן יקר בעיסוק בתלונות לקוחות לא מרוצים וישפיע על היקפי המכירות וקבלת לקוחות חוזרים בהמשך. 

תהליך פיתוח סדנת שירות לקוחות או פיתוח סדנת שיפור השירות ללקוח יחל באבחון מחלקת שירות הלקוחות – נמשיג את נקודות החוזק, נקודות החולשה ונגדיר את המצב הקיים אל מול בחינת המצב הרצוי במתן שירות לקוחות. בהתאם לכך, נבנה תהליך הדרכה אשר ייתן את הרקע והכלים המקצועיים לצמצום הפער בין הרצוי למצוי ובתהליך שיצליח לגייס את כלל המשתתפים ונציגי השירות. 

סדנת שירות לקוחות תעסוק בין היתר בנושאים הבאים: 

  • בניית אסטרטגית שירות לקוחות – בשירות לקוחות ללקוחות הארגון או במתן שירות פנים ארגוני
  • נגדיר את הערכים המובילים בשירות לקוחות ונמשיג את הדרכים ליישומם במקצועיות
  • נעצב "מסע לקוח" בין תחתנות שירות הלקוחות ונגדיר את חוויית הלקוח המתאימה
  • נלמד על מיומנויות בתקשורת אפקטיבית בשירות לקוחות – בטלפון, בצ'ט, במייל או בפלטפורמות און-ליין. בחלק זה גם נעמוד על ההבדלים שבין מתן שירות לקוחות בכל כלי ונלמד כלים לתיעדוף מענה ללקוחות בערוצים שונים.
  • ניתן כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח בשירות לקוחות מנצח!
  • נעניק את המסגרת ללימוד, תרגול ויישום כלים לשירות לקוחות מצוין!

את סדנת שירות לקוחות – מצוינות בשירות ללקוח, נתאים לצרכי הארגון ונדייק את התכנים והפתרונות בהתאם לאבחון מקדים שנערוך. אנו נוהגים לקיים "בקרת לקוח סמוי" למוקד שירות לקוחות בכלל הערוצים הקיימים ועל בסיס תובנות אלו, יחד עם הגדרת מטרות המפגש – נציע מסגרת הדרכה והטמעה מקצועית ובלתי נשכחת. 

המשתתפים בסדנה 

  • עוברים חוויה משמעותית, מגבשת ומלמדת!
  • מצטיידים בכלים חשובים וישימים לשירות לקוחות מקצועי ומעצים.
  • יוצאים עם קוד ערכי שירות לקוחות מובנה, כלים יישומיים ורוח שירותית מצוינת

  • סדנה זו משלבת מצגת, תרגילים והתנסויות חווייתיות בקבוצה לשירות לקוחות.
  • על מנת להתאים את הסדנה בצורה הטובה ביותר נערוך שיחת אבחון מקדימה לבירור הצרכים והדגשים.
  • משך הסדנה משתנה וכפוף לצרכים ויכולות הארגון.
  • את הסדנה ניתן להנחות גם ב-ZOOM והיא תונחה בהתאם למגבלות והנחיות משרד הבריאות.

 משך הסדנה: בין כמה שעות למספר מפגשים.