סדנת "סגנונות תקשורת" למנהלים



סדנת "סגנונות תקשורת" למנהלים

סגנונות תקשורת היא גישה בתקשורת בין אישית המחלקת את בני האדם ל-4 טיפוסי תקשורת עיקריים ול-16 טיפוסי תקשורת משניים, ביניהם: "הטיפוס האנליטי", "הטיפוס החברתי", "הטיפוס התומך", ו-"הטיפוס המטרתי". במסגרת סדנת "סגנונות תקשורת" למנהלים נעסוק גם בתיאוריה וגם במשמעויות היישומיות בתקשורת בין אישית ובפנייה לכל אחד.  נלמד כיצד לאבחן את סגנונות התקשורת של העומדים מולנו במטרה להתאים להם את הניסוח הנכון ביותר, נרחיב את סל הכלים למתן מענה להתנגדויות העולות ונגביר את המודעות למסרים הלא-מודעים העוברים במהלך התקשורת עם הסובבים. סדנת סגנונות תקשורת למנהלים הינה  סדנת "חובה" לכל מנהל שכן היא מאפשרת תקשורת אפקטיבית ומקדמת בעבודתו של המנהל ובפיתוח הצוותים תחת ניהולו.  סדנת סגנונות תקשורת למנהלים היא סדנא חווייתית וכוללת מילוי שאלון, צפייה בקטעי וידאו וחיבור לעולם הצוות והניהול באופן נקודתי.

  • אבחון סגנון התקשורת האישי של המנהל משתתף ואתגריו לפי סגנון התקשורת
  • כלים לאבחון סגנון התקשורת של העמיתים והעובדים תחתיו והדרך הנכונה לפנות לכל אדם
  • ביטויים נכונים ומתאימים בתהליכי הנעה, מוטיבציה וניהול
  • בסדנת סגנונות תקשורת למנהלים אנו עושים גם שימוש בספר "להציג!" למנהלים אשר יחולק למנהלים המשתתפים.

משך הסדנא: 3-5 שעות

משכוכית - ייעוץ והדרכת מנהלים, חברה מובילה בתחום פיתוח מנהלים בכל הדרגים, סדנאות מנהלים, קורס ניהול, אימון מנהלים וכן, באתר משכוכית חנות למנהלים המציעה למכירה סל מוצרים וכלים להצלחה, ביניהם ערכות הדרכה למנהלים וספרים למנהלים ללימוד מיומנויות ולתרגול עצמי!


קרא/י במאמרים בנושא פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף: