מארז הדרכה למנהלים להנחית סדנת שירות לקוחות


משך הסדנא: 3-5 שעות | מספר עמודים בערכת ההדרכה: 41 | עזרים מצורפים: כרטיסיות עבודה מקצועיות, הפניה לסרטוני YouTube, כרטיסיות עבודה למשתתפים


  • קטגוריה: ערכות הדרכה למנהלים | מארזי הדרכה למנהלים

מחיר:927

קנה עכשיו!

תיאור

בעבר הרחוק היחסים בין מוכר לבין קונה היו מבוססים על נאמנות והיכרות אישית, מרחק והיצע נדיר. אך בעקבות המהפכה התעשייתית בעבר והקידמה הטכנולוגית היום חלו שינויים דרמטיים בין המוכר לבין הקונה: ההיצע כבר איננו נדיר, המרחק איננו מהווה בעיה כבעבר וברוב המקרים עדיף זול מאשר מוכר. שירות לקוחות אם כן, מהווה מרכיב מרכזי וייתכן שמכריע ביכולת של ארגונים ועסקים לשמור על קיומם וגדילתם בימי השוק החופשי.

כדי להיות איש שירות איכותי ויעיל יש צורך ברכישת ידע, מיומנויות וכלים אפקטיביים בהענקת שירות איכותי, יעיל ואשר ישמור את הלקוח מרוצה ואף יסייע בהגדרת מכירות. בערכת "סדנת שירות" איגדנו לשימושך את מיטב הידע מהעולם העשיר של הדרכת השירות.

ערכת 'שירות' הינה ערכה מקיפה ויסודית!, משולבת תיאוריות, כלים ותרגילים חווייתיים.

לערכה זו מצורפת מצגת ומערך ההדרכה מסונכרן עימה לשימושך.

תוכן מארז ההדרכה:

•רציונל, מטרות, אופי ודגשים למערך ההדרכה 'שירות'

•חלק א' – איפיון ועיסוק במספק השירות

•חלק ב' – איפיון ועיסוק מקבל השירות

•חלק ג' – מרכיבי השירות האפקטיבי

•נספח הפניה לסרטונים בנושא 'שירות'

•נספח הפניה למקורות ידע בנושא 'שירות'

•נספחים מתודיים לסדנת 'שירות'

ערכה זו מומלצת עבור:

  • יועצים ארגוניים / מנחי קבוצות או מנהלים המעוניינים להנחות סדנא מקצועית בנושא "שירות אפקטיבי" או סדנאות בנושאי שירות לקוחות.
  • מנהלי הדרכה או מנהלי משאבי אנוש המעוניינים להכשיר מנהלים, עובדים או משתתפים בתהליך עיצוב מדיניות שירות לקוחות בארגון.
  • אנשי מכירות, מנהלי מכירות או אנשי שירות לקוחות לשיפור מיומנויות שירות ומכירה.
  • לייעוץ והדרכה בנושא ערכות ההדרכה, אנא צרו קשר - 072-2500344, או לחץ/י כאן!
  • לפרטים נוספים בנושא קורס שירות לקוחות, לחץ כאן!
  • לפרטים נוספים על סדנת "שיפור השירות" | "סדנת שירות", לחץ כאן!
  • השימוש בערכת ההדרכה / מארז ההדרכה בהתאם לתנאי התקנון.
  • ט.ל.ח

קרא/י במאמרים בנושא שימור לקוחות או שירות לקוחות: