משך הסדנא: 3-5 שעות | מספר עמודים בערכת ההדרכה: 21 | עזרים מצורפים: חוברת חלוקה למשתתפים, כרטיסיות עבודה מקצועיות
הפניה לסרטוני YouTube, הפניה למאמרים וידע נוסף
סגנונות תקשורת מהווה גישה בתקשורת בינאישית אשר מציעה חלוקה של בני האדם לפי ארבעה טיפוסי תקשורת: סגנון תקשורת מטרתי, סגנון תקשורת אנליטי, סגנון תקשורת מקדם, וסגנון תקשורת תומך. מארז ההדרכה בנושא "סגנונות תקשורת" נועד לתת לך המנחה, את כלים והרקע להעביר סדנא מקצועית וחווייתית בנושא.
ערכת ההדרכה לסדנת סגנונות תקשורת מציעה לימוד, בירור ותרגול של הנושא ומהווה סדנת "חובה" בכל תהליך הכשרת מנהלים, מנהיגות, אנשי מכירות ועבודת צוות.
לערכה זו מצורפת מצגת ומערך ההדרכה מסונכרן עימה לשימושך.
לערכת הדרכה סגנונות תקשורת מצורפת גם חוברת סיכום
החומר לחלוקה למשתתפים. (בשווי 70 ₪ ליחידה)
תוכן מארז ההדרכה:
רציונאל, מטרות, אופי ודגשים.
חלק א' - "בדרכים עקלקלות", דרכים להעברת מסר.
חלק ב' - מיפוי סגנון תקשורת אישי.
חלק ג' - הכל על סגנונות תקשורת.
חלק ד' - מיפוי סגנון תקשורת קולקטיבי.
חלק ה' - ניתוח קטעי וידאו מרעננים.
חלק ו' - סיכום הסדנא וסימולציות.
נספח הפניה לסרטונים.
נספח הפניה ליידע נוסף.
נספחים מתודיים.
ערכה זו מומלצת עבור:
יועצים ארגוניים / מנחי קבוצות או מנהלים המעוניינים להנחות סדנא מקצועית בנושא "סגנונות תקשורת" או סדנאות בנושאי תקשורת אפקטיבית.
מנהלי הדרכה או מנהלי משאבי אנוש המעוניינים להכשיר מנהלים, עובדים או משתתפים בתהליך פיתוח מנהיגות אישית, עסקית, ארגונית, מנהיגות חינוכית או קהילתית.
אנשי מכירות, מנהלי מכירות או אנשי שירות לקוחות לשיפור מיומנויות מכירה ושירות.