כלים חשובים לתרגול במסגרת קורס מכירות

המטרה המשמעותית ביותר של קורס מכירות היא להעניק למשתתפים את הכלים המשמעותיים ביותר להצלחה. אנשים רבים מעדיפים להגיש אל קורסים המתבצעים באופן פרונטלי על מנת להיות חלק פעיל במהלך השיעור ולהביע את דעתם כל הנושאים השונים. אצלנו תקבלו את מלוא הכלים על מנת לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בכם כל הדרך היישר אל ההצלחה. במהלך הקורס אנו עורכים תרגולים ומבחנים מעשיים רבים, כל זאת על מנת לבחון את רמת ההבנה ואת הידע הקיים. כך נוכל להעמיק עוד יותר את השיעורים או שמא להתחיל ולעבוד יותר על מבחנים מעשיים. כל סדנת מכירות המתבצעת אצלנו מקבל את מלוא ההתייחסות מצידו של המרצה, כאשר הוא מתאים את סוג ההרצאה על פי הידע הקיים בכיתה. זוהי ההזדמנות שלכם להפוך להיות מעוד סתם מוכרים בינוניים למוכרים הנמצאים בשורה הראשונה.


למי הכי מתאים קורס מכירות?

נתחיל ונגיד כי קורס מכירות יכול להתאים לכל אחד שמרגיש כי זה המקום הטוב ביותר עבורו ועבור העתיד שלו. אנו מריצים קורסים המיועדים הן ללקוחות פרטיים, הן ארגונים בכל סדרי הגודל וגם לקבוצות אשר מחפשות תוכנית לימוד משותפת. בקורס שלנו תוכלו למצוא קהלים רבים מכל קצוות האוכלוסייה, כאשר בתחילת הדרך לכל אחד יש את הידע המקדים שלו בתחום. אך בסופו של יום המטרה הראשית ביותר שלנו היא לגרום לכל אחד מהתלמידים לצאת מהקורס עם ידע זהה ועם מלוא הכלים למימוש מלא של הפוטנציאל הטמון בו.


מהם הנושאים המשמעותיים ביותר הנלמדים במהלך הקורס?

קורס המכירות של חברת ILEAD להדרכת אנשי מכירות מציע מגוון רחב של אפשרויות ופיתוחים אשר נוצרים מידיי שנה על מנת להפוך את הקורס ליעיל ומשמעותי הרבה יותר מאשר היה בעבר. במהלך הקורס המרצים שלנו יסקרו את כל מה שאתם צריכים לדעת על תחום המכירות ועל ביצוע עסקאות מכירה ברמה הגבוהה ביותר. זוהי ההזדמנות הטובה ביותר עבורכם להפוך את הידע שצברתם במהלך הקורס לנשק המשמעותי ביותר שלכם שבאמצעותו תוכלו למשוך מאות קונים מיידי יום.

הקורסים המשמעותיים ביותר שנלמד במהלך הקורס הם: טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכים היעילות ביותר להצגת המוצר ומאפייניו, כיצד לבצע שימור לקוחות על הצד הטוב ביותר, כיצד לשלוט בשפת הגוף על מנת לא לאבד עסקאות ועוד מגוון רחב של קורסים ושיעורים.

כמה זמן אורך קורס הכולל בתוכו סדנת מכירות?

למען האמת מדובר בקורס שאורך מספר חודשים והזמן המדויק שלו מתבסס על הידע המקדים של המשתתפים ועל פי תקנון הקורס. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסי מכירות אשר זמינים במיוחד עבורכם. בכל קורס תוכלו לראות את האורך שלו הן מבחינת ימי הלימוד והן מבחינת תקופת הלימוד. כך תוכלו לדעת אילו מבין האופציות הקיימות היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. אנו ממליצים לכל אחד ואחת מכם להכיר את תנאי הלימוד על מנת שלא תחסירו ימים או שעות דבר שעלול להוריד מהידע שתצאו איתו בסופו של הקורס.

אני רוצה קורס מכירות, מה עליי לעשות?

האמת היא שאנו לא דורשים מכם יותר מידיי על מנת שתוכלו להעשיר את הידע שלכם בתחום המכירות. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל להפוך להיות תותחי מכירות זה ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל לספק לכם את כל המידע אודות הקורסים הקיימים אצלנו. אנו נשמח לראות אתכם מצטרפים אל חוג הלקוחות שלנו, מאות בוגרים שצמחו אצלנו השתלבו בתעשייה והפכו להיות מוכרים ממולחים.

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344