מתנה למנהלים - מיוחדת ומפתיעה

קשים הם חייהם של מנהלי משאבי האנוש או הרווחה באירגונים השונים. שהרי כל השנה חלים להם ארועים שונים המחייבים הענקה של שי או תשורה כזו או אחרת שתהיה תואמת גם לאופיו של האירוע, ולמי שעתיד לקבלה. זה יכול להיות יום הולדת, תמריצים ועמידה ביעדים, רילוקיישן, חמישי שמח.... ועוד. בקיצור רשימת האירועים הפנים ארגוניים היא ארוכה למדי, ובהחלט מחייבת כשמדובר בחיפוש אחר מתנה למנהלים של הארגון, שהרי הרעיון הוא לדאוג "לצ'פר" מישהו ועדיין להצליח לקלוע לטעמו האישי.

כיצד לבחור את המתנה המתאימה

עד לפני שנים לא מעטות מבחר המתנות שעמד לרשותם של מנהלי משאבי האנוש והרווחה באירגונים השונים, התרכז בקטלוגים מודפסים, מאוד בנאליים, שהציעו בערך את אותו הדבר שוב ושוב. זה היה יכול להיות עט מהודר, מעמד לטלפון סלולארי, או אפילו בקבוק יין יקר. בסך הכל זה מאוד מתסכל כשחושבים על זה מאחר ומדובר במתנה האמורה לבטא הערכה, ולהראות לעובדים כי הארגון חושב עליהם ומקנה לכם יחס של כבוד. ועדיין היתה חסרה כאן המקוריות ו"הנשמה". פרט זה אפילו משמעותי עוד יותר כשחושבים על כך כי בין הדברים שמעודדים עובדים ומנהלים כאחד לשרוד בעבודתם ניתן למצוא את תחושת הסיפוק מסביבת העבודה שלהם. ועובד מרוצה הוא לכל הדעות עובד טוב יותר.

אז מה אפשר להציע בתור מתנה למנהלים? כן נכון אז כמו שכבר צויין כאן, יש לא מעט גאדג'טים שמן הסתם המנהלים שלכם ישמחו לקבל אותם. חלקם יונחו אחר כבוד על שולחנם, או שלא. בחלקם אולי יעשו שימוש בבית או הם יעניקו אותם אחר כבוד לאחד מבני המשפחה. שלא לדבר על זה שיש גם לא מעט מתנות שהן מתכלות, כמו מארזי שוקולד או מארזים של דברי מתיקה ועוד דברים אחרים.

אבל תמיד יש אפשרות לחשוב קצת מחוץ לקופסה, ולהעניק למנהלים שלכם משהו מיוחד, כמו משחק קופסה שיענג אותם ואת בני משפחותיהם או החברים שלהם. שהרי בעידן הנוכחי בו הבילוי החברתי שלנו הפך "נכה", במידה רבה, בשעה שלא מעטים מבינינו מוצאים עצמם יושבים יחד עם אחרים, אך כשכל אחד מאתנו בוהה במסכו. אפשר להציע לכם אם כן להעניק מתנה למנהלים משחק יצירתי שיאפשר בילוי חברתי משעשע ומענג.

אם בכל זאת ההצעות שנפרשו כאן עד כה אינם מספקות אתכם, הרי שתמיד תוכלו לפנות לכיוונים אחרים. לכל מי שעוסק בתחום ברור כי מתחילה להתפתח חשיבה שונה בכל הקשור להענקת מתנות. המתבטאת במספר אופנים. לא רק שהקטלוגים עבור מתנה למנהלים כבר נמצאים באינטרנט, הרי שגם תפיסת רעיון המתנה השתנה.

מתנה למנהלים – שינוי בתפיסה 

אם בעבר דובר על מתנה מוחשית, כזו שניתנה לעובד והיה סיכוי כזה או אחר שהיא תצבור אבק. הרי שהיום התפיסה השתנתה, ומדובר בהענקת סוג של חוויה, ללא קשר לעלותה החומרית. אפשר לדבר בהקשר הזה על קופונים לארוחת בוקר או בילוי בספא. יום כיף עם המשפחה או כל דבר אחר שתעלו על דעתכם. יש לא מעט ארגונים וחברות המתמחות בהכנת חוויות כאלו אותן ניתן להעניק לעובדים ולמנהלים שלכם כמתנה.

אבל מה עם מתנה למנהלים שלכם שתיתן להם ערך מוסף, ואשר יכולה גם לשפר את יכולותיהם, כך שתרומתם לארגון תשתפר? ישנן לא מעט סדנאות הדרכה שמטרתן לשפר את העובד, חלקן יכולות להיות מאוד רלבנטיות גם עבור הארגון שלכם. ערכת הדרכה או מארזי הדרכה לסדנאות כמו סדנה לתקשורת בינאישית, ניהול זמן ועוד.

חברת "מחברות להצלחה" מציעה מגוון מתנות לעובדים, מנהלים או מתנות מקוריות לארגון ולצוות. ובחברת "משכוכית ייעוץ והדרכה למנהלים" אנו ממליצים בחום על מתנה מקורית ומיוחדת למנהלים או מתנה מקורית לעובדים – "האופק היומי שלי!". מתנה מיוחדת זו הינה מארז ממותג הכולל ערכת 31  קלפים צבעוניים,  31 קלפי מילים ותחושות חיוביות, פנקס לרישום "כוכבים יומיים", חבל ואטבים לתליית הקלפים ו"הכוכבים" וחוברת הפעלה.

המשחק "האופק היומי שלי" פותח כדי להעצים את המשתתפים, לתת כלים לניסוח ותרגול מיומנויות הצלחה, לחיבור וחיזוק צוותים, זוגות ומשפחה בחשיבה פרו-אקטיבית וביצירה חיובית בחיים. מניסיון אישי ומניסיונם של מאות לקוחות קודמים, זהו כלי מקצועי וחוויתי מומלץ!

  •  לפרטים נוספים ורכישה אנא בקרו באתר www.my-workbooks.com
  • לקבלת הצעת מחיר צרו קשר בטלפון: 072-2500344