מתנה מיוחדת - מתנה ליום המשפחה

לא מעט אנשים יאמרו לכם שהקשרים המשפחתיים שלהם הם הדבר הכי חשוב להם בעולם. לא יפלא איפוא שאכן יום המשפחה זכה ליום מיוחד משלו בלוח השנה, והוא מצויין בלא מעט בתי ספר, גנים,  בתים ומשפחות. יום המשפחה הוא גם יום מוצלח מאוד להעניק מתנה למי שאנו אוהבים במיוחד ובדרך כלל נוטים להתייחס אליו כאל מובן מאליו. נכון מדובר במשימה לא קלה, למרות שזה מישהו שאנו מכירים, במיוחד אם אנחנו מעוניינים להבריק עם מתנה ליום המשפחה שתהיה מיוחדת. מה כדאי להביא כמתנה? הנה כמה רעיונות.

לתת מתנה מאהבה

בחירתה של מתנה עבור מי שיקר לליבנו מחייבת אותנו לוודא שאנו לא באמת עומדים לרכוש מתנה המיועדת לעצמנו. כלומר, כשרוכשים מתנה עבור האהובים עלינו בודאי חשוב לנו שהיא תהיה לטעמו, בראש ובראשונה, ואם גם אתם אהבתם את השי שבחרתם אז עוד יותר טוב. שהרי הדבר הכי נורא הוא לרכוש מתנה מכל הלב למישהו ולגלות שהיא ממש לא קלעה לטעמו האישי. ואם אתם כבר בתהליך של חיפוש אחר מתנה נסו להיות מקוריים ולהפתיע. מי יודע אולי זו תהיה המתנה הכי מיוחדת שאותו מישהו קיבל אי פעם, באמת ולא בציניות.

וזהו בדיוק כל העניין, לרכוש מתנה או שי ליום המשפחה, כזה שלא מזדמן לידינו בכל יום. כזה שיהיה רחוק מאוד מהבנאלי והמשעמם, משהו שיראה כי השקעתם מחשבה ועניין, ושבסופו של דבר דאגתם לקנות מתנה מיוחדת. הנה קחו לדוגמה את המחברות להצלחה של חברת משכוכית. מחברות אלו מהוות כלי מקצועי המיועד ללימוד, תרגול ויישום. שלא מעט אנשים ישמחו לקבל כמתנה. במיוחד שאת הכל הם ריכזו במחברת מעצימה שנארזה במיוחד ליום המשפחה במארז חגיגי ומהודר.

מתנה ליום המשפחה – לחשוב מחוץ לקופסה

מקוריות בבחירת מתנה ליום המשפחה יכולה להתבטא בהמון דברים. ומתנה יכולה להיות לא רק חפץ פיזי אלא גם מתנה חוויתית. אז כן ספא או ארוחה כזאת או אחרת הם באמת מה שיכול להיכלל במתנות החוויתיות, אבל תסכימו שהן גם כבר מאוד נדושות. אז מה כן יכולה להיות חוויה? מה דעתכם על משחק קופסה. נכון זה נשמע מעט מיושן, אבל כאן בדיוק שוכן כל הקסם.

שימו לב מה קורה. לא מעט משפחות "מבלות" ביחד מול המסך, הקטן או הגדול. הן לא ממש מתקשרות. לפעמים המסכים מגיעים גם אל שולחן האוכל בארוחת הערב, גם אם המשפחה טורחת לאכול יחדיו סביב אותו שולחן באותו הזמן. את בילויי סוף השבוע שלהן הן לרוב מייחדות לצפייה בסרט – כן שוב מסך הפעם גדול מאוד - או לאכילה במסעדה, שם ניתן לראות את כל אחד מבני המשפחה תקוע במסך הקטן שלו. איפה כן אפשר לבלות יחדיו? בחדר בריחה אולי. ולא פלא הוא שהנתונים מראים כי בישראל חדרי הבריחה הפכו לבילוי המשפחתי המועדף אחרי ביקור במסעדה או בסרט. אז אולי לכבוד יום המשפחה עשו משהו חדש עבור המשפחה שלכם ושנו את הדפוס המקובל.

משחק קופסה כזה המיועד לכל המשפחה שמשחקת בו יחדיו ידאג להביא לידי ביטוי את אופיו של כל אחד מבני המשפחה. הוא יגרום לכם לתקשר ביניכם, לצחוק, להתלהב ולשתף פעולה. בסופו של דבר הוא יכול להפוך את הערב המשפחתי שלכם לערב מעצים מהנה ונעים, שמן הסתם תרצו לחזור עליו שוב ושוב. ובסופו של דבר משחק הקופסה הזה הרבה יותר זול ממה שיעלה לכם בילוי בחדר בריחה.


חברת "מחברות להצלחה" מציעה מגוון מתנות לעובדים, מנהלים או מתנות מקוריות לארגון ולצוות. ובחברת "משכוכית ייעוץ והדרכה למנהלים" אנו ממליצים בחום על מתנה מקורית ומיוחדת למנהלים או מתנה מקורית לעובדים – "האופק היומי שלי!". מתנה מיוחדת זו הינה מארז ממותג הכולל ערכת 31  קלפים צבעוניים,  31 קלפי מילים ותחושות חיוביות, פנקס לרישום "כוכבים יומיים", חבל ואטבים לתליית הקלפים ו"הכוכבים" וחוברת הפעלה.

המשחק "האופק היומי שלי" פותח כדי להעצים את המשתתפים, לתת כלים לניסוח ותרגול מיומנויות הצלחה, לחיבור וחיזוק צוותים, זוגות ומשפחה בחשיבה פרו-אקטיבית וביצירה חיובית בחיים. מניסיון אישי ומניסיונם של מאות לקוחות קודמים, זהו כלי מקצועי וחוויתי מומלץ!

  •  לפרטים נוספים ורכישה אנא בקרו באתר www.my-workbooks.com
  • לקבלת הצעת מחיר צרו קשר בטלפון: 072-2500344