סדנאות מנהלים - לא רק עשייה ולמידה אלא גם כיף!

סדנאות מנהלים - לא רק עשייה ולמידה אלא גם כיף! 

בין אם אתם מנהלים של צוות קטן או מנהלים בחברה גדולה, סדנאות למנהלים הינה הדרך האפקטיבית ביותר לשפר את הביצועים שלך. סדנאות מנהלים מתאימה לכל מי שרוצה ללמוד כלים פרקטים עבור תפקידי ניהול התפתחות בתחום. הימים הארוכים בעבודה בשגרה היומיומית יכולים להוביל לשחיקה ובמידה ולא מטפלים במשבר המנהל יכול בסופו של דבר לעזוב את התפקיד / להתפטר/ חו"ח להיות מפוטר. סדנאות למנהלים נותנות את המענה לכך, שוברת את השיגרה ונותנת הזדמנות ללמידה חוויתית מעשירה ומרתקת וכמובן של כלים חשובים לתפקידכם כמנהלים.

מהן סדנאות למנהלים?  

בעולם של היום, מנהלים צריכים להיות אחראים לתוצאות הארגון ובעלי כישרון רב לביצוע משימות כנדרש ולהגיע ליעדי החברה. כאשר בפועל, מנהלים לא מרגישים שהם ממצאים את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם. אומנם זה לא בא על ידי פיטורין אלא הרגשה אישית שהם יכולים יותר ובפחות זמן וכן, לפעמים גם בערך שלהם בחברה, עונש שלילי (אי קבלת בונוס) ועוד. סדנאות למנהלים מהוות פתרון עבור אותם מנהלים שרוצים להתפתח ולמלא את ארגז הכלים שלהם בכלים חדשים ופרקטים שיביאו אותם לתוצאות שהם רוצים. 

סדנאות למנהלים מותאמות למטרות ודרישות המשתתפים בהן על ידי דיבור ושיתוף הקשיים שהם חווים בתפקידם ועוזרות בשיפורם. חלק מהבעיות שהמשתתפים מציפים בסדנה הם בדרך כלל כיצד לנהל את הזמן נכון,  כיצד לנהל ישיבות אפקטיביות, איך לפתח קשרים ארוכי טווח עם עמיתים, שיפור השירות מבינוני לגבוה ובירור הקשיים מתחלק לשני שלבים עיקריים בסדנה. 

בשלב הראשון בסדנה נעשה אבחון שבו בודקים את הרמה הנוכחית של המנהל, איפה קשה לו ומהם היעדים אותם הוא ירצה לממש. בעקבות האבחון יהיה אפשר לזהות את הכלים הנחוצים למנהל ולעבוד עליהם במהלך הסדנה וזהו השלב השני. השלב הזה הוא כבר יישומי ומתבצע בו המון פרקטיקה והעברת הידע האישי שלי אל המשתתפים כאשר המטרה שלי היא לפתח את מיומנויות המנהלים עד לרמה גבוהה ושיפור משמעותי בהצלחתם בתפקיד. 

לא כולם נולדים להיות מנהלים...

לא כולם נולדו להורים מנהלים או גדלו בסביבה בה יש אנשים שיודעים להנהיג ולספוג מהם את צורת החשיבה והמנהיגות. הרבה מנהלים הגיעו לתפקידם הניהולי לאחר שהשקיעו עבודה רבה וצברו ניסיון רב בתפקידם והם קודמו להיות מנהלים. התפקיד החדש מצריך מהם לפתח חשיבה חדשה ולהיות פתוחים לאתגרים, התנסויות, לראות את הכישלון כחבר ואלה דברים שהם מעולם לא הכירו קודם לכן, דיי לגיטימי. סדנת מנהלים באה לשפר את יכולות ומיומנויות המנהל ולהפוך את תפקידו ליותר בר ביצוע ולהתמודדות טובה יותר עם אתגרים. 

סדנאות מנהלים - הכנה עבור היום שאחרי 

בעקבות משבר הקורונה, ארגונים ומנהלים חווים קשיים ואתגרים חדשים שלא ידעו קודם.  קשיים בתקשורת בין עובדים בארגון, ירידה פרודקטיבית, ירידה בזמנים ועוד. אז מהו היום שאחרי? כנראה שזה יקרה בעתיד הקרוב רחוק ובכל זאת, כדאי להגיע אליו מוכנים. האם משבר הוא הזדמנות לצמיחה והתפתחות? התשובה היא כן. בסדנה למנהלים יוכלו המשתתפים לקבל הכנה ליום שאחרי והתמודדות איתו וכבר לדעת כיצד  לפעול מעכשיו. מנהלים יוכלו לזהות הזדמנויות לצמיחה כי גם ברגעים קשים אלו, ישנם אפשרויות לצמוח ולמצוא את הטוב שבכל הסיפור הזה ולהתמלא במוטיבציה.