סדנה לקידום אושר ארגוני - הדרך להטמיע הרגלים חיובים לשגשוג העסק


סדנה לקידום אושר ארגוני - הדרך להטמיע הרגלים חיובים לשגשוג העסק

ארגונים אשר שמים דגש על אושר ארגוני והטמעתו במחלקות השונות של הארגון, נהנים מדי יום מתוצאות יוצאות דופן אשר בלתי אפשר להשיג באמצעות שיטה או דרך אחרת. ארגונים אלה מצליחים להחזיק בצוות עובדים מאושר, אפקטיבי ואמין, ואף למשוך אליהם עובדים פוטנציאלים מדי יום, אשר רובם הגיעו מחברות וארגונים אחרים אשר שם לא הרגישו סיפוק, אושר או הגשמה עצמית. למעשה, ממש כך אותם ארגונים הופכים למצליחים בתחומם, מצליחים לעמוד בקידמה, ולשמור על הצלחה ושגשוג כלכלי.

אושר ארגוני הינו למעשה תחום רחב ומגוון אשר כולל בתוכו ארגז כלים ומיומנויות אשר ניתן לרכוש וללמוד אותן בכל עת באמצעות סדנת אושר ארגוני למנהלים. רכישה של כלים אלו תאפשר למנהלי הארגון להביא לשיפור משמעותי ומהיר במיוחד בהיבטים השונים של הארגון, כאשר הדגש הינו על אחד המשאבים החשובים בארגון והוא צוות העובדים. כאשר סדנת אושר ארגוני יוצאת מנקודת הנחה כי עובדים מאושרים הינם עובדים יעילים, אמינים ויציבים יותר. וזו כידוע, המצב האידיאלי והמבוקש ביותר בקרב כל ארגון.

אין ספק כי על המנהל כיום ישנה אחריות רבה, כאשר עליו להתמודד עם אתגרים שונים אשר דורשים הסתכלות רעננה, יצירתית, חשיבה שונה, פתרון אפקטיבי ומהיר, חשיבה מחוץ לקופסא ועוד. סדנת אושר ארגוני מאפשרת למנהל לפתח את כישוריו האישיים והמקצועיים, לפתח חשיבה יצירתית, ולנהל תקשורת איכותית ואפקטיבית יותר עם צוות העובדים. יתרונות אלה משפיעים באופן ישיר גם על צוות עובדי הארגון, מהסיבה הפשוטה כי מנהל מאושר ובעל מוטיבציה גבוהה בהכרח יעביר את אותה האנרגיה לעובדיו. למעשה, מדובר במעין מעגל אשר מזין את עצמו שוב ושוב.

אושר ארגוני הינו קל יחסית ליישום, זו בהנחה כי מנהלי הארגון אכן עברו בהצלחה סדנת אושר ארגוני למנהלים וקיבלו את הכלים והידע לכך אשר יוכלו להוביל לביצועים גבוהים ואיכותיים יותר הן מצד המנהלים והן מצד העובדים. חשוב להבין כי אושר ארגוני הוא אינו תוצר של עבודתם של מנהלי הארגון בלבד, אלא של שיתוף פעולה בין המנהלים לעובדים, היחסים ביניהם, וההרמוניה.

מדובר על מגוון שינויים קטנים אשר מתבצעים בכל יום וכוללים חשיבה חיובית, אופטימיות, הקשבה, שיתוף פעולה, עזרה הדדית, משובים חיובים, תקשורת בין אישית, פיתוח יחסים וקשרים במקום העבודה, ושאיפה לתחושת שייכות גבוהה יותר. חיוביות ואופטימיות הן שם המשחק, כאשר מחקרים מוכיחים כי אנרגיה חיובית וטובה במקום העבודה עוברת מעובד לעובד, ממנהל למנהל ויוצרת אווירה כללית נעימה והרמונית יותר.

כיום, ארגונים רבים כבר שמו להם למטרה עיקרית את קידום הנושא של אושר ארגוני באמצעות שליחת מנהלי הארגון לימי השתלמות, סדנה לקידום אושר ארגוני וקורסים נוספים בנושא. מדובר בהשקעה הכדאית והחכמה ביותר אשר מחזירה את עצמה במהירות באמצעות שיפור תפוקת העבודה, עלייה ניכרת ברווחי החברה, הגדלת הכנסות הארגון ועמידתו ביעדים ובמטרות השונות.

דוגמה לכך ניתן לראות במחקר אשר נערך בארצות הברית וחשף כי ארגונים אשר מקדמים אושר ארגוני ומשקיעים בו משאבים ומיישמים אותו מדי יום במקום העבודה, חווים עד פי שלושה פרודוקטיביות ואושר מצידם של צוות העובדים והמנהלים.

קיימות כיום בישראל מספר לא קטן של חברות אשר מציעות סדנה אושר ארגוני למנהלי ארגון, חברות ועסקים שונים. בעקבות הביקוש אשר תופס תאוצה, ההיצע אף הוא הולך ונהיה מגוון ורחב יותר. ובכל זאת, כמנהלים ובעלי ארגון עליכם להקפיד על המוצר היעיל והאיכותי ביותר. שימו לב כי מדובר בחברה מנוסה, אשר מחזיקה במומחים והמנוסים ביותר בתחום של אושר ארגוני ובעלי ניסיון רב בתחום ההדרכה.

  • לקריאה על סדנת "אופק לאושר" סדנת אושר ארגוני, לחץ/י כאן!
  • להורדת פלייר בקובץ PDF "סדנת אופק לאושר", לחץ/י כאן!
  • לרכישה או לעיון בספרון "תכנית 28 הימים - אופק לאושר" המלווה את הסדנה, לחץ/י כאן!
  • להזמנה ולקבלת פרטים נוספים על סדנת "אושר ארגוני" בהנחיית חברת משכוכית ייעוץ והדרכה, צרו קשר עכשיו - לחץ/י כאן!