רעיונות מקוריים למתנה ליום המשפחה

המשפחה שלנו היא הדבר הכי חשוב ויקר לנו בעולם. ואכן כיום נהוג לציין את יום המשפחה המתמקד בציון המשפחתיות בכלל והאימהות בפרט, ביום מיוחד בלוח השנה. יום זה מהווה למעשה הזדמנות נפלאה להעניק מתנה מפנקת, כזו המחממת את ליבם של היקרים והאהובים לנו מכל. 

אז אם אתם שוברים את הראש ומנסים לתור אחר רעיונות מקוריים עבור מתנה ליום המשפחה, תנו לנו לתת לכם כמה עצות.לרכוש מתנה עבור מי שאוהבים כשאתם מתכננים לבחור מתנה עבור מישהו שיקר ללבכם מומלץ שתדאגו לא לרכוש למעשה מתנה לעצמכם. ולמה כוונה? כשאנחנו קונים מתנה למישהו, הכי חשוב שהוא יאהב את זה. זה לא אומר שאתם חלילה צריכים לבחור מתנה שאתם לא אוהבים, נהפוך הוא, רצוי שתבחרו מתנה אותה הייתם שמחים לקבל בעצמכם, ואולי גם לחלוק איתו, שהרי זוהי מתנה ליום המשפחה. אבל כן כדאי בהחלט  לבדוק האם מי שעתיד לקבל את המתנה יאהב אותה. ולא יהנהן לעברכם מתוך נימוס או לחילופין אהבה. לכן לפני שאתם ממהרים לבחור מתנה שאלו את עצמכם מה בדיוק עתיד לקלוע לטעמו של מקבל המתנה, ונסו לחשוב מחוץ לקופסה, תרתי משמע. מאחר ולרוב מדובר בבן משפחה שלכם, הרי שלא יקשה עליכם לבדוק מהם תחומי העניין שלו, ומה הוא טעמו. ואם כבר מדברים על קופסה ועל רעינות מקוריים עבור מתנה ליום המשפחה הרי שאלו יכולים להתבטא לדוגמה ברכישת משחק קופסה שכל בני המשפחה יכולים לשחק בו ביחד. בוודאי תסכימו כי בעידן הדיגיטלי הנוכחי בו יושבים בני המשפחה כל אחד מול המסך שלו, הבילוי המשפחתי לוקה בחסר גדול מאוד. לכן משחק יצירתי המביא לידי ביטוי את אופיו ומעורבותו של כל אחד מבני המשפחה, יכול להפוך כל ערב לחוויה מעצימה, מהנה ונעימה, כזו שמן הסתם תרצו לחזור עליה שוב ושוב.

רעיונות מקוריים עבור מתנה ליום המשפחה – לתקשר טוב יותר יתרה מכך, רובנו חושבים על מתנות בהקשר של הענקת חפצים פיזיים, במקום לחשוב על מתנה כאמצעי תקשורת. אולם למעשה הענקת מתנה למישהו מהווה דרך להעביר לו מסר של תודה, הערכה, אהבה, ידידות וכן הלאה. המסר שלנו מבטא למעשה את הכוונה שלנו להגיד למי שיקר לנו כי אנחנו רואים אותו, מרגישים אותו וחושבים עליו.  לכן מומלץ לדאוג לכך שהדגש שלנו על המתנה יתבטא כסוג של חוויה, זאת מבלי קשר לערכה החומרי בלבד. כך לדוגמה הענקת ערכות הדרכה, או מארזי הדרכה לסדנאות שונות המפתחות את יכולותיו של בן המשפחה שלכם, אכן יכולה להחשב כמתנה מאוד מקורית וקולעת. כזו שתאפשר לו להפיק את המירב מעצמו ומהמתנה שהענקתם לו.  כדאי גם כשאתם מחפשים אחר רעיונות מקוריים עבור שי ליום המשפחה, שתחשבו גם על משהו שלא קונים כל יום, משהו מיוחד ומושקע. כי הכי כיף להרגיש שהשקיעו בנו והעניקו לנו משהו שלא היינו מעיזים לקנות לעצמנו. קחו לדוגמה את המחברות להצלחה של חברת משכוכית המהוות כלי מקצועי ללימוד, תרגול ויישום כשהכל מרוכז במחברת מעצימה, הארוזה במארז חגיגי ומהודר.התזמון חשוב לא פחות 

בנוסף, התזמון מהווה חלק נכבד מעצם הנתינה שהרי אין כמו לקבל מתנה בדיוק ברגע המתאים. ומה יכול להיות יותר מתאים מלהעניק מתנה משמעותית לבן משפחתכם ביום המשפחה דווקא. אז דאגו אם-כן לתזמן את הענקת המתנה לרגע הנכון והפכו את הענקתה לחוויה שלא תשכח זמן רב, או לפחות עד ליום המשפחה בשנה הבאה. 

בזכות עבודתנו עם ארגונים רבים בתהליכי ייעוץ ופיתוח ארגוני, סדנאות למנהלים, קורס מכירות, אנו ממליצים על ערכת "האופק היומי שלי!" 

כשי לעובדים, מתנה מקורית, או מתנה לעובדים ומנהלים. לפרטים נוספים ולהצעת מחיר אנא צרו קשר.