סדנת שירות לקוחות - ניהול תיקי לקוחות ותיקי לקוחות VIP

סדנת ניהול תיקי לקוחות ותיקי לקוחות VIP

הבנת הצרכים הייחודיים של הלקוחות הינה מיומנות חשובה, הכרחית ונרכשת לשימור לקוחות לאורך זמן, הורדת היקפי נטישת לקוחות והנעת הצמיחה בהגדלת המכירות ושירות מוכר.

סדנת "ניהול תיקי לקוחות" ו"ניהול תיקי לקוחות VIP" תעניק למנהלי תיקי הלקוח את מגוון הכלים והמיומנויות הנדרשות על מנת לנהל תיקי לקוחות בהצלחה. בסדנה נעמיק ונבין את המוטיבציות המניעות ואשר משמרות את הלקוחות כצרכנים, נכיר את הגורמים אשר עשויים לגרום ללקוחות לנטוש או לצמצם את היקף השירות ונלמד על הדרכים היעילות ביותר עבור מנהל תיק הלקוחות לנהל את התקשורת עם הלקוחות המועדפים של הארגון.  

בסדנת ניהול תיקי לקוחות ותיקי לקוחות VIP נעסוק בנושאים הבאים:

  • נבין וננתח את המוטיבציות של הלקוחות בצריכת ורכישת המוצרים והשירותים שלנו.
  • נכיר את מנגנוני קבלת החלטות ״טייס״ ו״טייס אוטומטי״ בתהליכי רכישה, שימור או נטישה.
  • נלמד על הטיות קוגניטיביות בתהליכי קבלת החלטות וביניהן: ״חוק הפיתוי" (The decoy effect), ״שנאת ההפסד״ (Loss Aversion), אפקט העדר (Bandwagon Effect ) ועוד ונלמד איך לגייס אותם לניהול תיקי לקוחות בהצלחה.
  • נעסוק באסטרטגיות תמחור והנעה להגדלת מכירות (Upsale Strategies) ושירות מוכר.
  • נכיר תבניות טיפול בהתנגדויות במכירה ובשירות בניהול תיקי לקוחות.

סדנה זו הינה סדנה חווייתית ומעשית, אשר תשלב מתן כלים וידע, לצד מתן במה ומקום ליישום הפרקטיקות הנלמדות בשטח בסימולציות וניתוחים בניהול תיקי לקוחות. הסדנה תשלב מגוון תרגילים, התנסויות, עבודה אישית וקבוצתית אשר יהפכו את חווית הלימוד והתרגול למהנה ובלתי נשכחת.

סדנת ניהול תיקי לקוחות בית השקעות IBI

סדנת ניהול תיקי לקוחות VIP חברת פלייטיקה