מבצע

משך הסדנא: 3-5 שעות | מספר עמודים בערכת ההדרכה: 41 | עזרים מצורפים: כרטיסיות עבודה מקצועיות, הפניה לסרטוני YouTube, כרטיסיות עבודה למשתתפים


  • קטגוריה: ערכות הדרכה | מארזי הדרכה

מחיר:927 199


קנה עכשיו!

תיאור

בעבר הרחוק היחסים בין מוכר לבין קונה היו מבוססים על נאמנות והיכרות אישית, מרחק והיצע נדיר. אך בעקבות המהפכה התעשייתית בעבר והקידמה הטכנולוגית היום חלו שינויים דרמטיים בין המוכר לבין הקונה: ההיצע כבר איננו נדיר, המרחק איננו מהווה בעיה כבעבר וברוב המקרים עדיף זול מאשר מוכר. שירות לקוחות אם כן, מהווה מרכיב מרכזי וייתכן שמכריע ביכולת של ארגונים ועסקים לשמור על קיומם וגדילתם בימי השוק החופשי.

כדי להיות איש שירות איכותי ויעיל יש צורך ברכישת ידע, מיומנויות וכלים אפקטיביים בהענקת שירות איכותי, יעיל ואשר ישמור את הלקוח מרוצה ואף יסייע בהגדרת מכירות. בערכת "סדנת שירות" איגדנו לשימושך את מיטב הידע מהעולם העשיר של הדרכת השירות.

ערכת 'שירות' הינה ערכה מקיפה ויסודית! משלבת תיאוריות, כלים ותרגילים חווייתיים.

לערכה זו מצורפת מצגת ומערך ההדרכה מסונכרן עימה לשימושך.

תוכן מארז ההדרכה:

  • רציונל, מטרות, אופי ודגשים למערך ההדרכה 'שירות'
  • חלק א' – איפיון ועיסוק במספק השירות
  • חלק ב' – איפיון ועיסוק מקבל השירות
  • חלק ג' – מרכיבי השירות האפקטיבי
  • נספח הפניה לסרטונים בנושא 'שירות'
  • נספח הפניה למקורות ידע בנושא 'שירות'
  • נספחים מתודיים לסדנת 'שירות'

ערכה זו מומלצת עבור:

  • יועצים ארגוניים / מנחי קבוצות או מנהלים המעוניינים להנחות סדנא מקצועית בנושא "שירות אפקטיבי" או סדנאות בנושאי שירות לקוחות.
  • מנהלי הדרכה או מנהלי משאבי אנוש המעוניינים להכשיר מנהלים, עובדים או משתתפים בתהליך עיצוב מדיניות שירות לקוחות בארגון.
  • אנשי מכירות, מנהלי מכירות או אנשי שירות לקוחות לשיפור מיומנויות שירות ומכירה.
  • לפרטים נוספים בנושא קורס שירות לקוחות, לחץ כאן!
  • לפרטים נוספים על סדנת "שיפור השירות" | "סדנת שירות", לחץ כאן!

דגשים:

  • עם ביצוע התשלום באתר יישלח אליך דואר אלקטרוני עם לינק להורדת ערכת ההדרכה להורדה מיידית.
  • לנוחיותך, ערכות ההדרכה סודרו בתיקיית ZIP מרוכזת. נוכל גם לשלוח את הערכה בקבצים נפרדים לכתובת הדואר האלקטרוני שסופקה.
  • נשמח לסייע ברעיונות ותמיכה לאחר קניית ערכת ההדרכה, ניתן ליצור קשר לתמיכה.
  • הקניה והשימוש במוצרי החנות בהתאם ובכפוף לתנאי התקנון המפורסמים באתר.
  • ט.ל.ח



קרא/י במאמרים בנושא שימור לקוחות או שירות לקוחות: