משך הסדנא: 3-5 שעות | מספר עמודים בערכת ההדרכה: 41 | עזרים מצורפים: כרטיסיות עבודה מקצועיות, הפניה לסרטוני YouTube, כרטיסיות עבודה למשתתפים
בעבר הרחוק היחסים בין מוכר לבין קונה היו מבוססים על נאמנות והיכרות אישית, מרחק והיצע נדיר. אך בעקבות המהפכה התעשייתית בעבר והקידמה הטכנולוגית היום חלו שינויים דרמטיים בין המוכר לבין הקונה: ההיצע כבר איננו נדיר, המרחק איננו מהווה בעיה כבעבר וברוב המקרים עדיף זול מאשר מוכר. שירות לקוחות אם כן, מהווה מרכיב מרכזי וייתכן שמכריע ביכולת של ארגונים ועסקים לשמור על קיומם וגדילתם בימי השוק החופשי.
כדי להיות איש שירות איכותי ויעיל יש צורך ברכישת ידע, מיומנויות וכלים אפקטיביים בהענקת שירות איכותי, יעיל ואשר ישמור את הלקוח מרוצה ואף יסייע בהגדרת מכירות. בערכת "סדנת שירות" איגדנו לשימושך את מיטב הידע מהעולם העשיר של הדרכת השירות.
ערכת 'שירות' הינה ערכה מקיפה ויסודית! משלבת תיאוריות, כלים ותרגילים חווייתיים.
לערכה זו מצורפת מצגת ומערך ההדרכה מסונכרן עימה לשימושך.
תוכן מארז ההדרכה:
ערכה זו מומלצת עבור:
דגשים:
קרא/י במאמרים בנושא שימור לקוחות או שירות לקוחות: