פיתוח, הפקה והנחייה של כנסים וימי עיון

פיתוח והפקה של כנס למנהלים, כנס לעובדים או כנס ארגוני מהווה אתגר משמעותי. כדי לבנות כנס איכותי נדרשת חשיבה מקדימה בפיתוח ההדרכה בכנס, בהתוויית הקו המקשר בין המרצים, הסדנאות והתכנים בתהליך ובשמירה על מסגרת מקורית ומעניינת למשתתפים. לכל אלו מתווספים ההיבטים הלוגיסטיים בהפקת הכנס ובתכנונו החל מאיתור המקום המארח דרך החלוקה לחדרי הפעילות וציודם בעזרים הנדרשים, בחירת הכיבוד והאוכל בכנס וכן הלאה. הצלחתו או כשלנו של כנס למנהלים, כנס לעובדים וכנסים ארגוניים תלויה ברשימה ארוכה של מרכיבים ולכן, בזכות הניסיון הרב וההצלחות הקודמות מומלץ לשכור את שירותינו.

נוכל להציע פיתוח הפקה והנחייה של כנסים, סמינרים, ימי עיון והדרכות על כל מרכיביהם בתהליך אשר יחל באיפיון הצרכים, קהל היעד והמטרות בכס תוך עמידה ביעדי התקציב או לחלופין להציע את אחד מהשירותים הבאים:

  • פיתוח הדרכה לכנס: שירותי פיתוח הדרכה לכנס, פיתוח הדרכה ליום עיון או לסמינר.
  • הרצאה מקצועית לכנס: אנו עובדים עם המרצים המובילים בישראל במגוון תחומים ונוכל להציע הרצאות לכנס בהתאם לנושא, תחום ותקציב הארגון. ראו חלק מההרצאות המובילות בכנסים בהנחייתנו, לחץ/י כאן!
  • הדרכה / סדנאות בכנס: בחברה מעל 15 יועצים ארגוניים ומנחי קבוצות אשר עובדים בהדרכת מנהלים, הדרכת עובדים ובליווי ארגונים. נוכל להציע סדנאות ופעילויות הדרכה מעשירות ומקצועיות בכנס. לפירוט הסדנאות המובילות בכנסים, לחץ/י כאן!
  • הנחיית פאנל: רוב הכנסים מארחים פאנל מקצועי, נדע להציע מנחה מומחה לנושא הפאנל בכנס.
  • שולחנות עגולים: כאשר מדובר במספר משתתפים רב, מתודת "שולחנות עגולים" בכנס שכיחה ומאפשרת שיח עמוק ומשתף בהפקה יחסית פשוטה. נדע לפתח ולהנחות עבורכם את מתודת "שולחנות עגולים" לכנס יצירתי ומפעיל.
  • סיורים: אנו מציעים סיורים חווייתיים בערים המרכזיות בישראל, כחלק מהכנס. בין היתר הסיורים יכולים להיות לימודיים, חווייתיים או בשילוב משחקים ותחרות בין המשתתפים.
  • פעילות ODT/ IDT: אנו מציעים מגוון רחב של סדנאות ODT ופעילות חוץ, או פעילויות פנים. משחקים, תרגילי גיבוש ופעילויות קבוצתיות אשר יוכלו להפוך את הכנס שלכם לחווייה מפעילה, יצירתית ומגבשת.
  • פעילות חווייתית לערב: בפיתוח הכנס נדע להציע גם מספר פעילויות ערב מתאימות לרוח המשתתפים ומטרות ההכנסות, מרצים אורחים, פעילות משחק, הופעות, ערב שירה, הצגה, הרקדה ועוד.
  • מתנות וצ'ופרים בכנס: אנו בקשר עם עשרות ספקים אשר יוכלו להציע מתנות, שוברי הנחה, עזרים וצ'ופרים למשתתפים בכנסים על מנת להעשיר את החוויה!

פיתוח כנס מצליח, הפקת כנסים והנחייתם דורשת חשיבה, הכנה, ניסיון ומיומנות. נשמח לעמוד לרשותכם בתהליך כולו או בחלקו. לפרטים נוספים אנא צרו קשר עכשיו במייל: yaniv@mash.org.il, בטלפון: 072-2500344

להורדת התקציר פיתוח הפקה והנחיה של כנסים וימי עיון בקובץ PDF:

פיתוח הפקה והנחייה של כנסים ימי עיון וסמינרים.pdf