סדנת מכירות - סודות הכלכלה ההתנהגותית במכירות והשפעה

סדנת "סודות הכלכלה ההתנהגותית" 

ממדים וגורמים רבים משפיעים על דרך החשיבה, ההתנהגות וקבלת ההחלטות שלנו ואיכותן. חלק ניכר מהממדים הללו אינם רציונליים, לא מוכרים ומושפעים מכוח ההרגל, הלא-מודע, חששות או הטיות חשיבה - היורסיטקות שונות. בסדנת סודות הכלכלה ההתנהגותית נלמד לעומק ונתרגל כלים מעולם התנהגות הצרכנים, תהליכי קבלת החלטות והפסיכולוגיה החברתית בתהליכי מיתוג, שירות, מוניטיזציה ורכישה. 

במהלך הסדנה נלמד ונתנסה בבחינת ההטיות הקוגניטיביות בתהליכי קבלת החלטות, ההנעה לקניה והמוטיבציה של המכירה ונבחן את סל הכלים של הכלכלה ההתנהגותית למינוף היקפי המכירות ושביעות הרצון של הלקוחות שלנו. 

בסדנת סודות הכלכלה ההתנהגותית, נעסוק בין היתר בנושאים הבאים: 

  • מנגנוני קבלת החלטות "טייס" ו"טייס אוטומטי", איך כל אחד משפיע עלינו?
  • הטיות קוגניטיביות והגבלי חשיבה, ביניהם: "חוק הפיתוי", "שנאת ההפסד", "אפקט העדר" ועוד - ואיך נוכל להיעזר בהם כדי לקדם מכירות, שכנוע והשפעה?
  • איך כלכלה התנהגותית יכול להשפיע על אופי פעילות הארגון והמשתתפים, ומה ניתן ללמוד מתורת המשחקים על כך?
  • אסטרטגיות תמחור והנעה להגדלת מכירות ולשיפור מדדי שביעות הרצון של הלקוחות.

סדנת סודות הכלכלה ההתנהגותית בהנחיית משכוכית ייעוץ והדרכה נלמדת בצורה חווייתית ומעשית, אשר תשלב בין כלים וידע, לצד מתן במה ומקום ליישום הפרקטיקות הנלמדות בשטח בסימולציות וניתוחן. 

הסדנה משלבת מגוון רחב של תרגילים, התנסויות ועבודה אישית וקבוצתית אשר יהפכו את הלימוד והתרגול לחוויה מהנה ובלתי נשכחת והיא סדנה חוויתית ומומלצת מאוד!

להורדת פליירים בעברית ובאנגלית ולמידע נוסף:


שאלות ותשובות: סדנת סודות הכלכלה ההתנהגותית

  • ש: מהי המטרה העיקרית של סדנת סודות הכלכלה ההתנהגותית?
    • ת: מטרת הסדנה היא ללמד לעומק ולתרגל כלים מעולם התנהגות הצרכנים, תהליכי קבלת החלטות, והפסיכולוגיה החברתית, כדי למנף תהליכי מיתוג, שירות, מוניטיזציה, ומכירות ולהגדיל את שביעות רצון הלקוחות.
  • ש: מהן "הטיות קוגניטיביות" וכיצד לומדים להשתמש בהן בסדנה?
    • ת: הטיות קוגניטיביות, כמו "שנאת ההפסד" ו"אפקט העדר", הן דפוסי חשיבה לא רציונליים המשפיעים על החלטות. בסדנה לומדים כיצד ניתן להיעזר בהן כדי לקדם תהליכי מכירה, שכנוע והשפעה.
  • ש: מהם מנגנוני "טייס" ו"טייס אוטומטי" הנלמדים בסדנה?
    • ת: אלו הם שני מנגנונים של קבלת החלטות. בסדנה לומדים כיצד כל אחד מהם משפיע על התנהגות הצרכנים ואיך ניתן לעבוד איתם בתהליך המכירה.
  • ש: האם הסדנה מתמקדת רק בתיאוריה?
    • ת: לא, הסדנה נלמדת בצורה חווייתית ומעשית. היא משלבת ידע וכלים עם יישום מעשי בשטח באמצעות סימולציות, תרגילים, וניתוח מקרים כדי להבטיח שהלמידה תהיה ישימה ובלתי נשכחת.
  • ש: כיצד כלכלה התנהגותית קשורה לאסטרטגיות תמחור?
    • ת: הסדנה מלמדת כיצד עקרונות הכלכלה ההתנהגותית משפיעים על תפיסת הערך של הלקוח. המשתתפים לומדים אסטרטגיות תמחור והנעה שמטרתן להגדיל מכירות ולשפר את מדדי שביעות הרצון.