סדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות: כיצד להשתמש ב-AI כדי להגדיל את המכירות שלכם!

בינה מלאכותית (AI) היא כלי יעיל וממוקד שמסייע לאנשי מכירות לשפר את ביצועי המכירות שלהם. AI יכול לעזור לאנשי מכירות לזהות לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים, לנהל את הקשרים עם לקוחות קיימים ולבנות קשרים אישיים יותר עם לקוחות פוטנציאליים ובסדנת בינה מלאכותית נפגוש את אנשי המכירות שלכם כדי לצייד אותם בכלים עדכניים וחשובים להצלחה! 

סדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות היא סדנת AI מעשית וחווייתית שתעניק לכם את הכלים הדרושים כדי להשתמש ב-AI כדי להגדיל את המכירות שלכם בצורה יישומית ורלוונטית. 

מה לומדים בסדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות?

  • ניתן כלים יישומיים ועדכניים שיקפיצו את שיטות העבודה והניהול של אנשי המכירות: נראה איך נוכל לבנות תסריטי שיחה מותאמים, איך לתת לבינה המלאכותית לטפל בהתנגדויות מכירה, נציג כלים לפרזנטציה אפקטיבית במכירה ולעיצוב קל ומיידי של מצגות מכירה מדהימות ועוד.
  • איך להשתמש בבינה מלאכותית -AI כדי לזהות לקוחות פוטנציאליים: נלמד כיצד להשתמש בנתונים וניתוח כדי לזהות לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים לארגון או לעסק שלכם.
  • איך לנהל את הקשרים עם לקוחות קיימים: נלמד כיצד להשתמש ב-AI כדי לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולשמר אותם.
  • כלים לעקוב אחר עסקאות: נלמד כיצד להשתמש ב-AI כדי לעקוב אחר התקדמות העסקאות שלכם ולהגדיל את הסיכויים שלכם לסגור אותן בהצלחה.
  • נחשוף כלים כדי להבין את הצרכים והרצונות של לקוחותייך: נלמד כיצד להשתמש ב-AI כדי להבין טוב יותר את הלקוחות שלכם ולספק להם את השירות הטוב ביותר.
  • לבנות קשרים אישיים יותר עם לקוחות: נלמד כיצד להשתמש ב-AI כדי להפוך את התהליך של יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ליותר אישי וחווייתי.

בסדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות נעשה שימוש בכלים ובטכנולוגיות AI החדשניות ביותר, ונלמד כיצד להשתמש בהם כדי לשפר את תהליכי המכירות שלכם בצורה יישומית ורלוונטית. 

יתרונות סדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות בהנחיית משכוכית ייעוץ והדרכה

חברת משכוכית מכשירה מנהלי מכירות ואנשי מכירות כבר שני עשורים עם היכרות מעמיקה של הצרכים הארגוניים והניהוליים של לקוחותיה. בזכות ההבנה העמוקה שלנו של הצרכים של מנהלי ואנשי המכירות שלכם, נוכל להציע הכשרה וכלים רלוונטיים לעבודתכם כפי שרק יועצים ארגוניים  ומדריכי מכירות יודעים! 

  • הסדנה מועברת על ידי יועצים ארגוניים מדריכי מכירות אשר מומחים מובילים בתחום AI, בהתאמה לתפקידים בארגון.
  • הסדנה עוסקת במגוון רחב של נושאים רלוונטיים למכירות ושירות מוכר, כפי שרק במשכוכית יודעים!
  • סדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות ומנהלי מכירות בהנחייתנו מעניקה כלים מעשיים שניתן להשתמש בהם מיידית ותשנה לכם את החיים!

סדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות היא הדרך הטובה ביותר להישאר מעודכנים, יעילים ומתפתחים בארגון ולרכוש את הידע והכלים הדרושים כדי להשתמש ב-AI בצורה יעילה ומוצלח. הצטרפו לסדנת AI בינה מלאכותית AI לאנשי מכירות והובילו את העתיד בשיפור תוצאות, הגדלת רווחים ויעילות.

שיטת הדרכה בסדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות?

  • בקבוצה עד 15 משתתפים המשלבת תרגול ויישום בכיתה, גם בעזרת מחשבים ניידים.
  • בהרצאה ללא הגבלת משתתפים, גם בעזרת טלפון נייד למשתתפים.
  • בהדרכה פרונטאלית בכיתה או ב-ZOOM, TEAMS, GOOGLE MEET, או בכלים מקוונים אחרים.

סדנאות AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות או שירות לקוחות בהנחיית חברת "משכוכית ייעוץ והדרכהמתאימות לכל הרמות, לכל הגילאים ולכל הארגונים שרוצים להצליח. נדע להתאים את התוכן, שיטות ההדרכה והתרגול לאופי המשתתפים ולצרכי הארגון על מנת לקדם הצלחה במכירות ושיפור בשירות לקוחות.

לפרטים נוספים על סדנת AI בינה מלאכותית לאנשי מכירות וליצירת קשר:

בין החומרים הנלמדים בסדנת בינה מלאכותית ניתן לקרוא כאן: 

צפו בסרטוני בינה מלאכותית והכירו חלק מהכלים שאנחנו מלמדים בסדנה, שימושי בינה מלאכותית במכירות, בשירות, בקידום מוצרים ושירותים ועוד: