מבצע

"האופק היומי שלי!" הוא משחק יצירתי ומעצים אשר מזמין מנהלים, צוותים ועובדים ללמוד ולתרגל מיומנויות הצלחה בצורה יצירתית, ממוקדת ומעצימה. "האופק היומי שלי!" כולל קלפי תמונות, קלפי מילים, פנקס "3 הכוכבים שלי", חוברת הדרכה לשימוש במשחק למנהלים בעבודת הצלחה אישית, צוותית או עם עובדים תחת ניהולם. זהו כלי לפיתוח אישי וניהולי מצוין, חיובי ומעצים ומומלץ במשרדו של כל עובד או מנהל!


  • קטגוריה: ספרים ומוצרים לעובדים ולמנהלים

מחיר:210 170


קנה עכשיו!

תיאור

.Available also in English, contact here

האופק היומי שלי הוא משחק חווייתי ומעצים, שמסייע לנו להתמקד בתחומים, ברצונות ובשאיפות שלנו ומאפשר לנו להתקדם למימושם בהצלחה. למרות היותו כלי פשוט וברור, משחק "האופק היומי שלי" הינו מתנה משמעותית וחיובית עבורכם, שותפיכם בעסק ובארגון ועבור חבריכם ועמיתכם המקצועיים.

האופק היומי שלי - משחק להצלחה!

הרעיון העומד בבסיס המשחק הוא פשוט ומעצים: בתחילת כל יום נחשוב על החוויות, המטרות והרצונות שנרצה לממש במהלכו. נבחר קלף תמונה וקלף מילה המשקפים זאת בצורה הטובה ביותר, ונכתוב 3 "כוכבים" שנבקש להתמקד בהם במהלך היום. "כוכב" יכול להיות שיעור שאבקש ללמוד, מטרה שארצה להשיג, חלום שארצה להגשים או מטלה פשוטה שאבצע. אתם/ן קובעים/ות מה יהיו 3 הכוכבים היומיים שלכם/ן, בהתאם לאופק היומי שתבחרו וברוח הדברים שתתרגלו.

המשחק כולל

  • 31 קלפי תמונות צבעוניות.
  • 31 קלפי מילים ותחושות.
  • 31  עמודים בפנקס מעוצב הנקרא "פנקס 3 הכוכבים שלי".
  • חוט ואטבים, אשר באמצעותם תוכלו לתלות את קלפי התמונה, קלפי המילים ודף שתמלאו מתוך פנקס "3 הכוכבים שלי" במקום ברור ונראה לעין: על המקרר, על לוח השעם במשרד או על דלת הבית או המשרד.
  • חוברת הסבר ורעיונות לשימוש במשחק בצורה עצמאית, עם המשפחה, באימון אישי ומקצועי או בעבודה קבוצתית.

למי המשחק "האופק היומי שלי" מתאים?

הגדרת החוויות, היעדים והרצונות שלי באמצעות משחק "האופק היומי שלי למנהלים" יהיה כלי מצוין לעבודה אישית בכל בוקר, תסייע לארגון, לעסק או לצוות בארגון ובהגדרת המטרות ויצבע את חוויית העבודה והניהול בממד חדשני וחיובי. השימוש במשחק ובחירה מונחית בממדים חיוביים הינו פיתוח הנשען על מגוון תיאוריות ומחקרים, אשר מצביעים על קשר ברור בין הגדרה בהירה של מטרות ורצונות לבין ההצלחה במימושם; בין מיקוד בדברים החיוביים וב"חצי הכוס המלאה" לבין אושר וחוויית חיים טובה יותר; ובין בחירה בהתנהגות יוזמת, פרואקטיבית ומובילה לבין התנהגות מגיבה, ריאקטיבית ומובלת.

  • בעבודה אישית - המשחק "האופק היומי שלי" מתאים למנהלים המעוניינים למקד את חשיבתם ואורח יומם במיקוד חיובי, יוצר ומגשים ולתרגל מיומנויות בהצלחה. כמו כן, הוא מסייע בתהליכי פיתוח אישי מקצועי או פיתוח מנהלים, שכן הוא מאפשר תרגול יומי של עבודת ניהול ומנהיגות בכירה.
  • בארגון ובעסק - "האופק היומי שלי" יהיה כלי מקצועי נהדר וחווייתי למנהלים, עובדים, ארגונים עסקיים וציבוריים. בזכות חוברת הרעיונות המצורפת, ניתן להשתמש ב"אופק היומי שלי" למספר רב של מצבים ארגוניים וניהוליים וחלק מהמנהלים משתמשים בו כדרך קבע בישיבות צוות, בהנחיות לעובדים, בשיחות הערכה ומשוב ועוד.
  • באימון אישי למנהלים - "האופק היומי שלי" הוא כלי חשוב למאמנים אישיים, יועצים ארגוניים, מנחי קבוצות ויועצים עסקיים אשר יסתייעו במשחק וברעיונות שהוא מקדם בהצלחה. במשכוכית ייעוץ והדרכה למנהלים, אנו עושים שימוש במשחק בהדרכת מנהלים ובתהליכי פיתוח מנהלים באימון אישי.

הכוכבים שלנו ממליצים על משחק "האופק היומי שלי"

המאמנת האישית, דר' מגי בן יהודהממליצה: "המשימה המרכזית בתהליכי אימון להצלחה היא בהגדרת היעדים האישיים, החברתיים או המקצועיים שאני רוצה להגיע אליהם, ובקביעת אבני הדרך בתכנית להשגתם. ערכת "האופק היומי שלי למנהלים" מאפשרת פעולה יומית פשוטה ומעצימה, אשר מקדמת התנהגות יוזמת ופרואקטיבית ומלמדת את המנהל בצורה חווייתית ופשוטה לבחור לקחת אחריות על חייו ולקדם את מטרותיו באופן ברור. השימוש בערכה וברעיונותיה מסייע לי ולמתאמנים בתהליכי האימון האישי למנהלים ואני ממליצה על אימוץ הכלי כמתנה לחיים!"

היועץ הארגוני ומפתח המשחק, מר יניב שנהב, כותב: "הקלפים ההשלכתיים במשחק הם כלי רב עוצמה ויעיל בתרגום מחשבות בעלות ערך ממוקד ומקדם. הקלפים מסייעים למחשבה המבולבלת לעתים, ללבוש צורה מוכרת באמצעות תמונה או להצטמצם/להתמקד לכדי מילה אחת בלבד, וכן להפעיל את הדמיון ולעורר את השאיפות בעזרתה של תמונה או יחידה המשקפת את רצונותיו ואת חלומותיו של המשתתף. זהו כלי חשוב והכרחי לתהליכי התפתחות בכל השכבות! והניסיון מלמד שהמשחק הופך לחלק בלתי נפרד מעבודתם של המנהלים "

"האופק היומי שלי!" יהיה מתנה נהדרת לעצמך, לחברים ועמיתים ויכול להיות גם שי מוערך לעובדים ובאירועים.

למי המשחק "האופק היומי שלי" למנהלים יכול להתאים?

  • "האופק היומי שלי" מתאים לצוותי ניהול בכל הדרגים והוא כלי חשוב ומרכזי בעבודת פיתוח מנהלים, הן בפיתוח מיומנויות ניהול בעבודה אישית והן, בפיתוח צוותים ועובדים לתוצאות מירביות ומיקוד בהצלחה.
  • בעלי עסקים או יזמים אשר מעוניינים לתרגל מיומנויות הצלחה הנשענות על מגוון מחקרים ורעיונות הלקוחות מעולם האימון האישי, המנטורינג, פסיכולוגיה חיובית ותודעה שלמה (מיינפולנס).
  • מנהלים משתתפים בסדנת "4 המפתחות להצלחה" למנהלים, בסדנת "מחזון מקצועי לתכנית עבודה" למנהלים ובסדנת "תפיסת התפקיד הניהולי" למנהלים.
  • עובדים ומנהלים בכל הדרגים בתהליכי אימון אישי למנהלים, קורס מנהלים או פיתוח מנהלים בהנחיית "משכוכית - ייעוץ והדרכה למנהלים".

דגשים

  • עם ביצוע התשלום באתר יישלח אליך דואר אלקטרוני לאישור הרכישה, המשחק יישלח אליך בדואר ישראל בתוך כשני ימי עבודה בהתאם לסוג המשלוח שביקשת (דואר רגיל/רשום/משלוח).
  • נשמח לסייע ולתת ותמיכה לאחר קבלת הערכה, ניתן ליצור קשר לתמיכה.
  • הקניה והשימוש במוצרי החנות בהתאם ובכפוף לתנאי התקנון המפורסמים באתר.
  • ט.ל.ח