אזל מהמלאי

הערכה מחברות הדרכה "להגשים!" לניהול מעצים כוללת סט של 100-200 קלפי תמונות יצירתיות וקלפי מילים ותחומים בצירוף מחברת הדרכה למנהלים עם רעיונות, תרגולים והסברים על דרכים לשימוש מקצועי ומעצים בעזרת הערכה. ערכת מחברות הדרכה "להגשים!" למנהל יכולה להתאים למנהלים בעבודת פיתוח עצמאית, בעבודה עם עמיתים לניהול או בהדרכת, הנחית ואימון עובדים תחת ניהולם לפיתוח חשיבה יצירתית ופתרון בעיות, לניסוח ועיצוב חזון ותכנית עבודה ולהעצמת הצוות והמנהלים.


  • קטגוריה: ספרים ומוצרים לעובדים ולמנהלים

מחיר:189


אזל מהמלאי

תיאור

.Available also in English, contact here

ערכת מחברות הדרכה "להגשים!" לניהול מעצים  הינה סט הכולל 200 קלפים ומחברת הדרכה. היא כוללת 100 קלפי תמונות יצירתיות ו 100- קלפים מציינים תחושות ורגשות בצירוף מחברת הדרכה על אודות מגוון הרעיונות והדרכים לשימוש מקצועי בערכה בתפקידי ניהול שונים - בהנחיית צוותים, באימון אישי לעובדים, בתהליכי חניכה ומשוב לעובדים ובניהול ישיבות צוות. הערכה "להגשים!" מהווה כלי מתודי יצירתי ומעניקה רעיונות וכלים חדשניים להובלה וניהול של תהליך עמוק, מעניין ומשמעותי. ייחודיות הערכה בכך שהיא מתאימה לכל מנהל  ולמגוון שימושים, החל בשימוש מקצועי בניהול, ייעוץ או הדרכה אישי, ארגוני או צוותי וכלה בתהליכים ארגוניים מתמשכים בהם המנהל מהווה גורם מרכזי.

סט הקלפים ופנקס הדרכה "להגשים!" למנהלים מעניק כלים בנושאים הבאים

  • רעיונות ומגוון כלים יצירתיים לאבחון המצב האישי, החברתי או המקצועי הקיים, תכנון והמשגת המצב הרצוי והדרכים לצמצום הפער ביניהם.
  • שיטות מתודיות לאבחון, משוב והערכה. השיטות המוצעות ב"להגשים!" מתאימות לעבודת הנחיה מעצימה בין מנהל לעמית, בין מנהל לעובד, בין מנהל לצוות או בהנחיה קבוצתית בין אם על ידי המנהל המוביל ובין אם בעזרת יועץ חיצוני.
  • מיומנויות וכלים להמשגת מטרות ויעדים ותרגומם לתכנית עבודה יישומית.
  • שפע רעיונות לשימוש בערכה לניהול תהליכי שינוי, לתיאום ציפיות, גישור ועוד המהווים מרכיבים מרכזיים וחשובים להצלחה בעבודתו של המנהל.

מלבד מגוון הקלפים בערכה, הכוללים חבילת קלפי תמונות יצירתיות וחבילת קלפי מילים, הערכה כוללת גם מחברת הדרכה עם עשרות רעיונות לשימוש. הערכה פותחה בזכות ניסיון עשיר בהנחיית קורסי פיתוח מנהלים, העצמה, הכשרות ותהליכי אימון אישי בהצלחה.

למי סט הקלפים ומחברת העבודה "להגשים!" למנהלים יכול להתאים?

  • סט הקלפים ומחברת העבודה "להגשים!" למנהלים מתאים לכל מי שמעוניין לתחום ולהמשיג יעדים, שאיפות ומאוויים ולהגשים אותם. הערכה תלווה את המנהל החל בשלב השיקוף והאבחון הראשוני, דרך עיצוב המטרות והחזון העתידי וכלה בתכנון מקצועי של תכנית עבודה יישומית.
  • מנהלים בכל דרגי הניהול, משתתפים בתהליכי פיתוח מנהלים, קורס מנהלים וסדנאות מנהלים.
  • מנהלים, בעלי עסקים או יזמים אשר מעוניינים לפתח ולהעצים את העובדים תחת ניהולם.