סדנת 4 המפתחות של מנהלים ועובדים מצליחים!


סדנת 4 המפתחות של מנהלים ועובדים מצליחים!

לאחר שפגשנו וראיינו מאות מנהלים, עובדים ודמויות מפתח בעולם העסקי, הציבורי והחינוכי ולאחר שלמדנו את הביוגרפיות של האישים המשפיעים בתולדות האנושות נוכחנו שלחלקם הגדול יש מכנה משותף אשר הביא אותם להצלחתם. באמתחתם של המנהלים מצליחים 4 מפתחות ייחודיים להם, אנו קוראים להם "מפתחות ההצלחה" והם; מפתח החזון הברור, מפתח לחשיבה יצירתית, מפתח להתנהגות אסרטיבית והמפתח לתקשורת משכנעת ושפת גוף. סדנא ייחודית זו מציעה למנהלים ולעובדים 4 מפגשים חווייתיים ומעצבים!

להצעת מחיר ולהזמנת סדנה לארגון באתר, לחץ/י כאן!

סדנת 4 המפתחות של מנהלים מצליחים:

  1. מהי הצלחה בעיניך? אילו הצלחות הגשמת ואילו הצלחות היית רוצה להגשים? מהו "כוכב הצפון" האישי והמקצועי שלך בחיים? האם יש לך חזון ברור ויעדים אליהם שאפת? במהלך המפגש הראשון נבדוק את תפקידו של החזון והיעדים, נגדיר כאלו ונראה כיצד ניתן לקדם את המימוש שלהם.
  2. מיומנויות בתקשורת אפקטיבית, שכנוע ושפת גוףהמפגש השני בקורס יכלול מתן כלים לתקשורת אפקטיבית ושכנוע, מתן כלים לפנייה לכל אדם לפי סגנונות תקשורת, טכניקות שכנוע ושימושי שפת גוף וכלים בשיטות להעברת מסרים מקצועית. נלמד כיצד שפת גוף ויישום תקשורת אפקטיבית עשוי להיות גורם מכריע באופי שבו מפרשים אותנו ומייחסים לנו מימדים של מנהיגות, אסרטיביות והצלחה. המפגש ילווה בתרגולים, ניתוחים באמצעות וידאו במעגל סגור ויישום מהיר של הכלים.
  3. חשיבה יצירתית – ליצור ולהוביל מחוץ לקופסא. חשיבתנו ודפוסי עבודתנו כבר מורגלים היטב בסכמות חשיבה ובתבניות ברורות. אלו שהצליחו להוביל דרך בחיים ועבור אחרים מספרים שתרגלו מתודות חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא ובכך יצרו אלטרנטיבות מצוינות בחייהם. במפגש השלישי נחשוף את מגבלות החשיבה ונלמד כיצד ניתן לתרגל חשיבה ויצירה מחוץ לקופסא.
  4. התנהגות אסרטיבית. מהי אסרטיביות ומהי התנהגות אסרטיבית בחייך? האם סגנונך הוא כזה אשר החיים הובילו ומובילים אותו או שסגנונך להיות המוביל/ה של חייך? להתנהגות אסרטיבית יש מגוון היבטים ושיקופים, במפגש המסכם נבקש לעסוק בעיקר בבחירות שלך ובהתחייבויות שלך כלפי עצמך.
  • הסדנא מבוססת על 4 המפגשים חווייתיים,  מעצבים ומעניקי כלים של ממש לחיים ולעבודה. כל מפגש בן 4 שעות והוא מתקיים בקבוצות קטנות של עד 15 מנהלים בכל קבוצה.
  • בסדנא זו אנו עושים שימוש במשחק "האופק היומי שלי! – כלי ללימוד ותרגול מיומנויות בהצלחה" אשר יחולק למנהלים המשתתפים.

משך הסדנא: 4 מפגשים בני 4 שעות כ"א

פליירים להורדה ולעיון:


קרא/י במאמרים בנושא פיתוח מנהלים או קורס ניהול:

קרא/י במאמרים בנושא אימון מנהלים: