06 Apr
06Apr

חוויה חדשה ליצירת סיפורים באמצעות Tome AI

Tome מציעה פלטפורמה מהפכנית המשלבת בינה מלאכותית כדי להעצים יוצרים ביצירת תוכן מרתק. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות כמו GPT-3, המערכת מסוגלת לייצר באופן אוטומטי מבנה, עיצוב ואיורים לסיפורים, מצגות ומסמכים אחרים, תוך שמירה על המסרים והתוכן הרצוי של היוצר.

השימוש ב-Tome פשוט ואינטואיטיבי. המשתמש נדרש רק להזין תיאור קצר של המצגת או הסיפור הרצוי, והמערכת דואגת לשאר. זוהי דרך מצוינת עבור צוותים לשתף פעולה ולפתח רעיונות במהירות ויעילות.

לדברי קית' פייריס, מייסד ומנכ"ל Tome, המטרה תמיד הייתה ליצור כלי דינמי ואינטראקטיבי שיסייע לכל אחד לספר סיפור בצורה משכנעת. הוא מדגיש כי שילוב הבינה המלאכותית הגנרטיבית הוא צעד טבעי בהתפתחות הפלטפורמה, המאפשר ליותר אנשים להשמיע את קולם.
Tome מציעה מגוון רחב של אפשרויות להתאמה אישית של התוכן הנוצר. ניתן להנחות את המערכת לשנות את אורך הטקסט, הסגנון והטון, כמו גם לבחור מבין מגוון סגנונות עיצוב ופורמטים ויזואליים. כל זאת במטרה לספק חוויה ייחודית ויצירתית המותאמת לצרכים האישיים של כל משתמש.

כלי ה-AI של Tome מציע מגוון רחב של אפשרויות מרתקות ליצירת תוכן איכותי ומעוצב:
1. יצירת סיפור עוצמתי - המערכת מסייעת בפיתוח נרטיב מרתק ומלא תוכן, המותאם לצרכים הספציפיים של כל משתמש.
2. תהליך יצירה חלק - ממשק המשתמש האינטואיטיבי והעיצוב הקסום של Tome הופכים את תהליך היצירה לפשוט ונעים.
3. תוכן דינמי ואינטראקטיבי - ניתן לשלב בקלות תוכן מהאינטרנט ואלמנטים אינטראקטיביים בתוך הסיפורים והמצגות. בנוסף, קיימת אינטגרציה חלקה עם כלי עיצוב פופולריים כמו Figma.
4. אפשרות הוספת קריינות - Tome מאפשרת הקלטה והוספה של קריינות קולית לתוכן הוידאו, מה שמעשיר את חוויית הצפייה.
5. שימוש בתבניות מוכנות מראש - המערכת מציעה מבחר רחב של תבניות מעוצבות ומותאמות למגוון מטרות, החוסכות זמן יקר ומאפשרות התמקדות בתוכן.
בסופו של דבר, Tome AI מספקת סט כלים מקיף ועוצמתי ליצירת תוכן מרשים ומשפיע, תוך מתן חופש יצירתי מלא למשתמש.

מדריך שלב אחרי שלב לשימוש ב-Tome:1:

  1. היכנסו לאתר: https://tome.app/ 
  2. בקר באתר של Tome AI, בחר 'קבל את Tome בחינם' והתחבר.
  3. לאחר יצירת החשבון, צור מרחב עבודה על ידי לחיצה על 'צור' בפינה הימנית העליונה.
  4. הזן תיאור טקסט פשוט של מה שברצונך לראות במצגת.
  5. לחץ Enter והכלי המלאכותי יטפל בשאר.

הכלי ייצור מצגת PPT של 8 שקופיות, כאשר השקופית הראשונה היא העמוד הראשי, לאחריו עמוד אינדקס, שש עמודים עם נושאים המבוססים על התיאור. במקרה שהמשתמש רוצה לערוך, הוא יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על החלק שצריך לתיקון ולעשות זאת באותה דרך כמו בעריכה ב-PowerPoint.

ככה שנעשה עד כה, המצגות שנוצרות בעזרת הכלי הזה יכולות להיצג רק בפלטפורמה. אף על פי כן, האתר מאפשר למשתמשים ליצור קישורים שניתן לשתף את המצגות ולאפשר לרבים לצפות בהן.

מעוניינים להזמין הרצאה בנושא בינה מלאכותית AI?! צרו קשר עם משכוכית ייעוץ והדרכה, נכין ונעביר הרצאה WOW ומדויקת לכם 🏆🔥צרו קשר עכשיו: 072-2500344


הצטרפו וצרפו אחרים לקבוצה השקטה של משכוכית לכלים, טיפים וטכנולוגיות בבינה מלאכותית https://chat.whatsapp.com/KIDStsAU2UrBrbtzaKF8Va

 היכנסו לאתר: https://tome.app/