מאמרים מקצועיים לעיונך, אנו מזמינים אותך לפרסם תכנים לרווחת המבקרים באתר!

כלים חשובים לתרגול במסגרת קורס מכירות

המטרה המשמעותית ביותר של קורס מכירות היא להעניק למשתתפים את הכלים המשמעותיים ביותר להצלחה. אנשים רבים מעדיפים להגיש אל קורסים המתבצעים באופן פרונטלי על מנת להיות חלק פעיל במהלך השיעור ולהביע את דעתם כל הנושאים השונים. אצלנו תקבלו את מלוא הכלים על מנת לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בכם כל הדרך היישר אל ההצלחה

קרא עוד
לקוח סמוי - מחקרים ואקדמיה

שירות לקוח סמוי קיים כבר מספיק זמן בכדי להפוך לכלי מדידה בלתי נפרד מהנוף העסקי. חברות אין סוף משתמשות בשירות זה על מנת לשדרג את חוויית הלקוח שהן מציעות. לא מפתיע עם כך שבמשך השנים השירות זכה ללא מעט דיונים במסדרונות של האקדמיות לעסקים השונות ברחבי העולם. הרבה מחקרים תיאורטיים נעשו בנושא וגם לא מעט ניסויים אמפיריים.

קרא עוד
למה סדנת מכירות תקופתית היא סדנת חובה לכל אנשי המכירות בארגון

רבים סבורים כי סדנת מכירות מתאימה בעיקר לאנשי מכירות בתחילת דרכם, או לחילופין לכל מי שמתעניין בתחום ורוצה לנסות את מזלו. אך למעשה, סדנת מכירות תקופתית הינה מהותית וחשובה במיוחד גם עבור אנשי מכירות ותיקים.

קרא עוד
2 טעויות שארגונים עושים כשלא מזמינים סדנת מכירות

סדנאות מכירה תקופתיות או הנחיית סדנת מכירות נועדה עבור העובד המנוסה והבטוח, וגם עבור העובד חסר הביטחון, כאשר סדנה כזו מותאמת באופן אישי לאותו ארגון ולצרכים שלו. במהלך סדנת מכירות תקופתית מסוג זה, עובדי המכירות לומדים ומרעננים את הידע לגבי המוצר או השירות אותם הם מתבקשים למכור, כך שיוכלו בעת המכירה להפגין ידע מעמיק וביטחון רב אל מול לקוחות פוטנציאליים.

קרא עוד
2  טעויות שנציגי שימור לקוחות עושים ואסור לעשות

תחום שימור לקוחות הפך להיות נפוץ במיוחד בשנים האחרונות וניתן לראות מחלקת שימור לקוחות בכל עסק, ארגון או חברה. מדובר בנושא רחב ומורכב אשר דורש מקצועיות, ניסיון והבנה עמוקה. בעקבות כך, ניתן להניח כי נציגי שימור לקוחות יכולים לעשות מגוון רחב של טעויות מול הלקוח ובהתאם לכך לפספס את הלקוח או במילים אחרות לפספס את ההזדמנות למנוע ממנו לעזוב אל חברה מתחרה.

קרא עוד
למה לימוד מיומנויות שימור לקוחות חשובות כמו מיומנויות מכירה

שימור לקוחות למעשה מספקת מענה מיידי והולם לכל לקוח, מתוך הבנה כי כאשר לקוח אינו מקבל את השירות הטוב והמהיר ביותר, הוא ינסה למצוא זאת אצל עסק אחר, וזה כאמור הגורם הראשי לנפילה כלכלית של כל עסק. שימור לקוחות מקצועי ואפקטיבי לומד ומפיק לקחים מכל תלונה של לקוח, או אי שביעות רצון, ומציב רף גבוה של שירות ויחס אישי. הצלחתו הכלכלית והתדמית של העסק לא נמדדת לפי כמות הלקוחות החדשים מידי חודש, אלא דווקא לפי לקוחות מרוצים ונאמנים.

קרא עוד
3 דברים שחשוב לדעת על אושר ארגוני, וכנראה לא ידעת!

עשרות מחקרים בוצעו בשנים האחרונות, במטרה לבדוק את הקשר בין רמת האושר בעבודה לבין רמת האפקטיביות של העובד, ושל החברה בכלל. כיום ניתן להגיד בפה מלא – אושר ארגוני, הוא אחד הכלים החשובים ביותר ליצירת סביבת עבודה חיובית וטובה, כזו שתהייה אפקטיבית ויעילה בכל תחום שהוא.

קרא עוד
אושר ארגוני- הדרך לשמור על אנרגיה ושמחה במקום העבודה

סדנת אושר ארגוני הינה בעלת ערך אדיר ומשמעות רבה עבור כל מנהל ולמעשה, לארגון כולו. הסדנה כוללת מגוון רחב של תחומים שונים, כאשר לכולם מטרה זהה ומשותפת: להעניק למנהל את הכלים המעשיים והיעילים ביותר להפוך את מקום העבודה למקום נעים ואפקטיבי יותר עבור כל העובדים, וכתוצאה מכך ליהנות משיפור משמעותי בביצועי העובדים ועלייה ניכרת ברווחי הארגון.

קרא עוד
אושר ארגוני - השפעה ישירה על רווחי העסק

אושר ארגוני עוסק בקשר שבין פרודוקטיביות לבין רווחה. מחקרים אשר עוסקים וחוקרים אושר ארגוני מסבירים כי עובדים מאושרים הינם חשובים במיוחד להצלחתו של כל ארגון. כמו כן, עובדים מאושרים מתאפיינים בתוצאות איכותיות וטובות יותר, יצירתיות גבוהה יותר, והגדלת ראש. כמו כן, אנרגיה חיובית הינה מדבקת, מה שמוביל לסביבה אופטימית ונעימה יותר.

קרא עוד
בעלי עסק? כדאי שתכירו את התחום המבוקש ביותר כיום- אושר ארגוני

מחקרים מצביעים על כך כי עובדים אשר עובדים בארגון אשר מיישם את שיטותיו וחוקיו של אושר ארגוני, היו מעורבים יותר בעבודה ובחיי החברה, ואף היו בסבירות של למעלה מארבעים אחוזים לקבלת קידום בהתאם לתפקידם. בנוסף, אותם עובדים הצליחו לחוות סיפוק גבוה יותר ותפוקת העבודה שלהם הייתה גבוהה יותר.

קרא עוד
הגורם להצלחה- אושר ארגוני

נתונים ממחקרים אשר נערכו במדינות שונות בעולם חושפים כי עובדים מאושרים מאופיינים בחשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות גבוהה יותר פי שלושה לפחות מעובדים לא מאושרים, כמו כן המכירות שלהם גבוהות ביותר משלושים אחוזים, ורמת הפרודוקטיביות שלהם אף היא גבוה בשלושים ואחת אחוזים לפחות. זאת בהשוואה לעובדים אשר עובדים בארגונים וחברות שונות ולא חווים סיפוק ושביעות רצון ממקום עבודתם.

קרא עוד
סדנת אושר ארגוני תקטין את היקף נטישת העובדים!

בניגוד למקובל לחשוב, משכורות גבוהות הן לא בהכרח הדרך האפקטיבית והנכונה ביותר לגרום לעובד להישאר במקום העבודה, להרגיש נחוץ או מאושר. האמת היא, שעובדים רבים אשר מקבלים שכר נאה, ואף בונוסים שונים או העלאה במשכורת יכולים בכל זאת להרגיש תחושות כמו ניכור, חוסר שייכות, ואי שביעות רצון במקום עבודתם.

קרא עוד