מאמרים מקצועיים לעיונך, אנו מזמינים אותך לפרסם תכנים לרווחת המבקרים באתר!

הדרך להעצים ולגבש את העובדים והמנהלים- סדנת אושר ארגוני

חיבור אל מקום העבודה הוא אחד מן ההדגשים החשובים ביותר במהלך סדנת אושר ארגוני ובתחום כולו. אין זה משנה אילו תנאים מעולים יקבל העובד, ברגע שהוא אינו מרגיש שייך לארגון, לא מקיים קשרים ומערכות יחסים עם חבריו לעבודה, ולא מחובר אל חזון הארגון, העובד ירגיש חוסר אנרגיה במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב אף לא יעמוד ביעדים וישתף פעולה עם חבריו לעבודה.

קרא עוד
הסוד מאחורי כל עסק משגשג ומצליח- אושר ארגוני

מחקרים אשר נעשו בתחום של אושר ארגוני בדגש על חברות וארגונים שונים מסבירים כי הקשר בין שביעות רצונו של העובד לרמת הפרודוקטיביות שלו הינו ישיר ובלתי נפרד. כאשר עובדים אשר דיווחי כי הם מאושרים במקום עבודתם היו נאמנים יותר לארגון, יעלים יותר, רווחים יותר, ואף נשארו לטווח ארוך יותר ולא נעדרו מהעבודה. לעומת זאת, עובדים אשר דיווחי כי הם מרגישים לא שייכים לארגון בו הם עובדים, חווים ניכור ולא מפתחים קשרים חברתיים היו פחות פרודוקטיבים, נטו להיעדר מהעבודה מסיבות שונות, פחות עזרו לעובדים נוספים והתאפיינו במוטיבציה נמוכה במיוחד.

קרא עוד
הסוד מאחורי עובדים ולקוחות מרוצים יותר- סדנת אושר ארגוני

בנוסף לתפוקה גבוהה יותר, עובדים אשר מאושרים במקום עבודתם אף מתאפיינים בהישגים גבוהים יותר, הינם רגועים ויעילים יותר, מפתחים חשיבה יצירתית, אופטימיים, בעלי מוטיבציה, ובאופן כללי שמחים יותר. רגשות אלה משפיעים באופן מידי על העובדים הנוספים וגם על הצוות הניהולי, משמע, על הארגון כולו. נתונים אלה בהחלט יכולים להסביר מדוע ארגונים מאושרים יותר, אשר מקדמים ומשקיעים בנושא של אושר ארגוני הינם רווחים יותר משמעותית.

קרא עוד
מדוע כדאי לכם להשקיע בסדנה לקידום אושר ארגוני

סדנת אושר ארגוני נועדה לעזור למנהלי הארגון להשיג את היעדים והמטרות הארגוניות. יעדים אלה יכולים לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של תחומים, החל משיפור תפוקת העבודה, הגדלת רווחי הארגון והכנסותיו, שמירה על מוטיבציה ואנרגיה גבוהות בקרב העובדים, שיתופי פעולה, תקשורת בין אישית אפקטיבית ועוד. לא כל היעדים קשורים באופן ישיר למכירה והשגת יעדים, אך הם בהחלט משפיעים לא פחות על שגשוג והצלחת הארגון.

קרא עוד
מהו אושר ארגוני, ומדוע הוא כה חשוב?

סדנת אושר ארגוני מעניקה מענה ופתרון אפקטיבי ומקצועי לבעלי ארגונים רבים אשר שואפים לשמור על צוות העובדים והמנהלים שלהם מרוצים ושמחים, מתוך ההבנה כי מדובר על השקעה חכמה אשר תניב תוצאות אפקטיביות ותחסוך עלויות רבות.

קרא עוד
מה הקשר בין אושר ארגוני  ופרודוקטיביות?

מעלה ממאתיים מחקרים שונים אשר נערכו בתחום חושפים נתונים זהים: עובדים מאושרים הינם פרודוקטיבים יותר בלמעלה משלושים אחוזים מעובדים לא מאושרים, בנוסף המכירות שלהם הינן גבוהות יותר באופן משמעותי. כמו כן, עובדים אשר חווים שביעות רצון במקום עבודתם אף יצירתיים יותר, מגדילים ראש ולוקחים פחות ימי חופש, מה שמקדם את היעילות הארגונית.

קרא עוד
סדנה לקידום אושר ארגוני - הדרך להטמיע הרגלים חיובים לשגשוג העסק

אושר ארגוני קל יחסית ליישום, זו בהנחה כי מנהלי הארגון אכן עברו בהצלחה סדנת אושר ארגוני למנהלים וקיבלו את הכלים והידע לכך אשר יוכלו להוביל לביצועים גבוהים ואיכותיים יותר הן מצד המנהלים והן מצד העובדים. חשוב להבין כי אושר ארגוני הוא אינו תוצר של עבודתם של מנהלי הארגון בלבד, אלא של שיתוף פעולה בין המנהלים לעובדים, היחסים ביניהם, וההרמוניה.

קרא עוד
מדוע אושר ארגוני אפקטיבי לארגון שלך?

מעוניין להגדיל את רמת היצירתיות של העובדים שלך? מעוניין להגדיל את היקף המכירות של העובדים שלך, אך לא יודע כיצד ומאיפה להתחיל? סביר להניח שאת המושג "אושר ארגוני" חלק לא קטן מכם שמע במהלך הדרך, אך לא הסב לו מספיק חשיבות – אך היום העניין הזה הולך להשתנות. מדוע סדנת אושר ארגוני היא כה אפקטיבית לארגון שלך, וכיצד היא יכולה לסייע להגדיל את היקפי המכירות בעסק שלך? כל זה בעמוד הקרוב.

קרא עוד
סדנת מכירות

סדנת מכירות מביאה עימה יתרונות רבים, ריכזנו עבורכם שבעה מרכזיים שבאים לידי ביטוי בזכות הזמנת סדנת מכירות.

קרא עוד
קורס מכירות - הדרך להפוך לתותחי מכירות

קורס מכירות יעיל לא רק הופך את אנשי המכירות שלכם לאשפי מכירות מקצועיים ואיכותיים, אלא גם משפיע לטווח הרחוק וגורם לתפוקה גבוהה יותר, מוטיבציה ולויאליות גבוהות יותר מצד העובדים, ורווחים גבוהים יותר באופן ניכר.

קרא עוד
הסדנאות המבוקשות ביותר בארץ - סדנאות למנהלים

סדנה למנהלים מתמחה בפיתוח מנהלים, מדובר בתהליך מורכב וארוך ולא במשהו חד פעמי. אמנם סדנה מקצועית יכולה להביא לשיפור ניכר, אך תרגולים, קורסים משלימים וסדנאות נוספות יכולים להבטיח כי התוצאה תשמר לאורך זמן והתפתחותם המקצועית של המנהלים אינה תעצר לאחר סדנה אחת, אלא תמשיך ותתקדם כל הזמן.

קרא עוד
סדנה למנהלים - הדרך להפוך ממנהל בינוני למנהל מעולה

סדנאות למנהלים כוללות בדרך כלל מספר שלבים עיקריים אשר נמצאים בסדר הגיוני ונכון על מנת להבטיח תהליך למידה יעיל ובטוח. ראשית, השלב הראשון הוא ההיכרות בין מנחה הסדנה לבין המנהלים המשתתפים. במהלך שלב זה מעביר הסדנה מסביר בקצרה על התהליך אותו עומדים לעבור המשתתפים, המידע, התכנים והכלים אשר יקבלו, וכמובן גם מספר מעט על עצמו ועל הניסיון הניהולי שלו.

קרא עוד