סדנת חשיבה חיובית למנהלים ועובדים

סדנת חשיבה חיובית למנהלים ועובדים

בשנים האחרונות החיפוש אחר פיתוח אישי ומקצועי גדל בד בבד עם פריצת מגמות שונות בתחומי הפיתוח עצמי, המוטיבציה והאושר. לצד זאת, גישת החשיבה החיובית (פסיכולוגיה חיובית) תפסה תאוצה כקו המנחה והמקשר בין כל העולמות תוך שימת דגש על שיפור איכות חיינו במובן הפסיכולוגי-רגשי גם והשפעתו על סביבת עבודה בריאה, אפקטיבית ומעצימה.   

חשיבה חיובית או פסיכולוגיה חיובית שמה לנגד עיניה את הניסיון לשפר את דרך החשיבה שלנו תוך הגברת הרגשות החיוביים כך שנהייה אנשים מאושרים יותר, פרודוקטיביים יותר וכן – בעלי יכולת חשיבה רחבה יותר וזאת, בהנחה שחשיבה חיובית יכולה לתרום למסגרת עבודה בריאה, יעילה ומקדמת. בסדנת חשיבה חיובית נעמוד על היתרונות הגלויים והחבויים בחשיבה חיובית, נלמד כיצד לגבש הרגלים של חשיבה חיובית ורגשות חיוביים, נעמוד על ההבדלים בין בעיה ל-אתגר וכיצד להתמקד בפתרונות ולא בבעיה. כמו כן, בסדנת חשיבה חיובית נתרגל כלים ושיטות פרקטיות להתמודדות עם אתגרים בקריירה, בארגון ובחיינו האישיים. 

בסדנת חשיבה חיובית נעסוק בנושאים הבאים: 

  • נגדיר את המושג חשיבה חיובית ונלמד על הקשר לתחום קבלת החלטות וניהול אישי ומקצועי.
  • נתרגל שיטות בהעברת מסר חיובי ודיבור תוך בחינת ההשפעה חיינו.
  • נזהה ונתרגל טכניקות לפיתוח הרגלים חיוביים המשרתים מיינדסט חיובי.
  • נתרגל כלים ושיטות פרקטיות להתמודדות עם מצבי חוסר וודאות, לחץ ושחיקה.
  • נבדוק ונתרגל מיומנויות מעולם החשיבה החיובית אשר יכולות לקדם עבודת צוות, אפקטיביות ואושר ארגוני.

סדנת חשיבה חיובית היא סדנה שוברת שגרה, מצחיקה ו...חיובית אשר עושה שימוש בכלים מתחומי הפסיכולוגיה, האימון ומחקר המדעי ומתאימה למנהלים בדרגים שונים ולעובדים. סדנת חשיבה חיובית בהנחיית משכוכית ייעוץ והדרכה היא סדנה הנוגעת בלב המשתתפים והאתגרים השונים בחייהם ומעניקה עצות, כלים ופתרונות פרקטיים לשיפור איכות העבודה והחיים.

לקריאה נוספת: