איך להגדיל את המכירות שלך באמצעות מחברת העבודה ״למכור!״?

בכל מקום היום אנו שומעים את המושג מכירות, כולם רוצים למכור: האיש בחנות התכשיטים; סוכן המכירות במגרש הרכבים; מתווך הדירות ואחרים. כלומר מכירותזה מושג הרלוונטי לתחומים שונים של עולם העסקים. אבל לא רק שכולנו רוצים למכור, כולנו גם מחפשים אחר שיטות ואמצעים להגדיל את המכירות, למשוך יותר לקוחות לעסק, להחתים מנויים, למכור מוצרים וכו׳. אז איך בעצם מוכרים יותר ואיך המחברת ״למכור״ יכולה לעזור לך להגדיל את המכירות ולסגור עסקאות בקלות?

ישנם כאלו המאמינים כי כשרון מכירה הוא דבר מולד; שפשוט ישנם אנשים שטובים בזה ויודעים למכור אפילו קרח לאסקימואיים. השתחררו מהמחשבה המגבילה הזו, זה פשוט לא נכון לחשוב במושגים של "או שיש לך את זה או שאין”. אומנות המכירה והיכולת למכור היא בסך הכול דבר הדורש אימון ופיתוח. כל אחד יכול למכור, גם אם אין לו ידע מקדים או ביטחון עצמי. ישנן טכניקות מכירה אותן אנשים לומדים ומיישמים על מנת למכור. טכניקה ואימון זה שם המשחק בתהליך המכירה.

ישנן סדנאות רבות ואפילו ספרות מקצועית אשר נועדו לסייע בתהליך המכירה. כמובן שיש בהן מידע רב והרבה מאוד תיאוריה של טכניקת המכירות. אך בדרך כלל המוכר נשאר לבד ברגע המכירה. הוא פשוט נזרק אל המים הקרים, יש לו את התאוריה והוא צריך להתחיל למכור. במקרים אלו איש המכירות ימצא את עצמו נלחם בשביל לצוף על המים. הוא ירגיש מבולבל ולמרות שישקיע הרבה אנרגיה, הוא עדיין ישיג ביצועי מכירות נמוכים.

מחברת העבודה "למכור!” נועדה להיות כלי שטח אשר נותן לך כלים מעשיים המלווים אותך בתהליך המכירה. מכירה מתבצעת באמצעות דיאלוג בוא צריך להבין את הצד השני ולדעת לנתח את התנהגותו. לאותו הדיאלוג ישנם שלבים וצריך לדעת איך ומתי לעבור משלב לשלב. מסיבה זו אתה צריך כלי עזר אשר ילווה אותך בכל השלבים ותמיד יהיה זמין. המחברת ״למכור!״שמה את הדגש על הצד הפרקטי של הוצאת המכירה אל הפועל ומסייעת לך בדיאלוג המכירה.  לצורך הנוחות המחברת מובילה אותך במודל בעל שש שלבים של תהליך המכירה – החל מהשלב של ההכנה למכירה ועד להצגת המוצר וסגירת המכירה.

 

בעזרת המחברת תוכל להגדיל את ביצועי המכירות שלך. המחברת תוכננה במיוחד לכל הקהלים, גם אלו שכבר עוסקים במכירות ורוצים למכור יותר. מחברת העבודה "למכור!” היא בדיוק הכלי החסר לכל איש מכירות. היא מתאימה למתחילים וחסרי הניסיון, כמו גם לאנשי המכירות אשר בעזרתה יכולים לשפר את ביצועי המכירות שלהם. המחברת מתייחסת לאחד ההיבטים החשובים ביותר של המכירה, התנגדויות הלקוח. התנגדויות הלקוח היא הסיבה מדוע רבים אינם מצליחים לסגור את המכירה. בעזרת המחברת תוכל ליישם כלים מעשיים לטיפול בהתנגדויות הלקוח ולהצליח לסגור יותר מכירות.