הגורם להצלחה- אושר ארגוני


הגורם להצלחה- אושר ארגוני

כל עסק באשר הוא שואף להשיג לקוחות מרוצים, מה שבעלי עסקים רבים לא יודעים כי הדרך לכך היא בראש ובראשונה עובדים מאושרים. עובדים אשר חווים שביעות רצון וסיפוק במקום עבודתם יהיו אפקטיבים, פעילים ומקצועיים יותר. מחקרים אף חושפים כי עובד מאושר עוזר לחבריו לעבודה ביותר מעשרה אחוזים מעובד ״רגיל״, כלומר עובד לא מאושר אשר מרגיש ניכור או חוסר שייכות כלפי הארגון בו הוא עובד.

נתונים נוספים ממחקרים אשר נערכו במדינות שונות בעולם חושפים כי עובדים מאושרים מאופיינים בחשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות גבוהה יותר פי שלושה לפחות מעובדים לא מאושרים, כמו כן המכירות שלהם גבוהות ביותר משלושים אחוזים, ורמת הפרודוקטיביות שלהם אף היא גבוה בשלושים ואחת אחוזים לפחות. זאת בהשוואה לעובדים אשר עובדים בארגונים וחברות שונות ולא חווים סיפוק ושביעות רצון ממקום עבודתם.

להעניק לצוות העובדים שלכם הזדמנויות ואפשרויות להתפתח, להצליח ולהביא את עצמם לידי ביטוי נקרא בשפה המקצועית: אושר ארגוני. סדנת אושר ארגוני מתאימה למנהלי הארגון, אשר בסופו של יום עליהם מוטלת האחריות לעמוד ביעדים, לנהל את צוות העובדים על הצד המקצועי והאפקטיבי ביותר, לקדם את חזון החברה, ולשמור על אווירה פוריה ונעימה במקום העבודה.

אושר ארגוני מעביר את תשומת הלב העיקרית מהלקוח אל העובד. זאת מתוך אמונה כי הדרך להשגת יעדים, הגדלה של רווחי הארגון והצלחתו תלויים קודם כל בעובדים מאושרים. ניתן לראות כי חברות וארגונים רבים בארץ ובעולם הבינו כי מדובר בהשקעה החשובה ביותר, כאשר היא אינה מתקיימת תופעות כמו תחלופה גבוהה, שחיקה וחוסר מוטיבציה, אי עמידה ביעדים, והעדרות גבוהה מתקיימות אצל מרבית העובדים.

בעוד שבעבר הפוקוס היה על הלקוח, וגישת הניהול הייתה מתרכזת בעיקר בפתרון בעיות מסוגים שונים, כיום אושר ארגוני משנה את חוקי המשחק ושם למטרה יעדים שונים לחלוטין כגון פיתוח עצמאותו של העובד, פסיכולוגיה חיובית, והעצמת תחושת השייכות של העובד. סדנת אושר ארגוני מלמדת את מנהלי הארגון כיצד ליישם יעדים אלה על ידי מגוון רחב של מידע תיאורטי, מיומנויות וכלים מקצועיים ואפקטיבים.

כמו כן, במהלך סדנת אושר ארגוני המנהלים המשתתפים יחשפו אל מידע רב מתוך העולם הרחב והמרתק של הפסיכולוגיה החיובית, התנהגותית וניהולית. מידע זה יאפשר למנהלים ליישם את השיטות השונות וליצור בכל יום שינוי קטן אשר ישפיע על הארגון כולו, ויהפוך את צוות העובדים למאושר יותר, יעיל יותר, ומקצועי יותר. מדובר על המניע החזק ביותר, שכן עובדים מאושרים הינם עובדים טובים יותר.

אושר ארגוני נשמע כמו מונח פשוט, אך למעשה מדובר בנושא רחב ומגוון במיוחד אשר מספק את הפתרון היעיל ביותר עבור מנהלי הארגון להפוך עובדים למאושרים ומסופקים יותר. ניתן למצוא משמעות וסיפוק מתוך כל עבודה וכל תפקיד, כאשר סדנת אושר ארגוני מובילה את הדרך לכך, תוך עידוד של התפתחות מקצועית, הצלחה אישית, הכרה והוקרה של הטוב הקיים. מדובר במעגל בלתי ניתן להפרדה, מנהל מאושר משמע עובד מאושר, עובד מאושר משמע לקוח מאושר, וכך חוזר חלילה.

חשוב להבין כי אושר ארגוני הינו תחום אשר דורש ידע ותרגול רב. לכן, קריאת מידע באינטרנט, הרצאות או ספרים שונים בנושא פשוט לא יספיקו, ולא יצליחו לגרום למנהל הארגון להגיע לשינוי מהותי ולשמור עליו לטווח הרחוק. בעקבות כך, המוצר המבוקש ביותר בתחום הוא סדנת אושר ארגוני. במהלך הסדנה לומדים המנהלים בזמן אמת מאנשי המקצוע המנוסים והטובים ביותר בתחום, אשר מחזיקים בניסיון רב בהדרכה ובהעברה אפקטיבית של מגוון הידע והכלים הנדרשים.

  • לקריאה על סדנת "אופק לאושר" סדנת אושר ארגוני, לחץ/י כאן!
  • להורדת פלייר בקובץ PDF "סדנת אופק לאושר", לחץ/י כאן!
  • לרכישה או לעיון בספרון "תכנית 28 הימים - אופק לאושר" המלווה את הסדנה, לחץ/י כאן!
  • להזמנה ולקבלת פרטים נוספים על סדנת "אושר ארגוני" בהנחיית חברת משכוכית ייעוץ והדרכה, צרו קשר עכשיו - לחץ/י כאן!