מדוע כדאי לכם להשקיע בסדנה לקידום אושר ארגוני


מדוע כדאי לכם להשקיע בסדנה לקידום אושר ארגוני

בין אם הארגון שלכם חדש, ותיק, גדול או קטן, העובדים שלכם הם המשאב החשוב ביותר. מגוון המטלות השונות אשר צוות העובדים מבצע מהווה את עיקר פעילות הארגון והצלחתו. חשוב להבין כי לא באמת קיים מושג כמו עובד פחות חשוב, מכיוון שכל תפקיד ולו הקטן ביותר הינו חשוב וטומן בחובו אחריות רבה. על מנהלי הארגון להחזיק בתפיסה זו, על מנת שיצליחו להעניק לצוות העובדים את התחושה כי תפקידם חשוב וקריטי בתפקודו התקין של הארגון.

תפיסה זו במילים אחרות נקראת אושר ארגוני. מחקרים אשר ערכו השוואה בין ארגונים אשר השקיעו משאבים והשתמשו בתכנית של אושר ארגוני לעומת ארגונים שלא. הנתונים לא מותירים מקום לספק, כאשר ארגונים אשר שמו להם למטרה להשקיע באושר ארגוני ותמיכה חברתית התאפיינו בעלייה משמעותית במכירות ורווחי הארגון, ואף בעלייה בקרב לקוחות אשר המליצו את שירות או מוצר הארגון. המשמעות ברורה, אושר ארגוני לא רק מוביל לעובדים מאושרים יותר אלא גם ללקוחות אמינים ומרוצים יותר.

עובדי הארגון מתחלקים למחלקות שונות כאשר קיימת מחלקת שיווק ומכירה, מחלקת שירות, שימור לקוחות, ועוד. על כל עובד אחריות מסוג אחר ומגוון שונה של מטרות ויעדים עליו לשאוף להגיע. בהתאם לכך, קיימים גם מנהלים שונים אשר מתמחים בתחומים הרלוונטים ותפקידם לדעת כיצד להוביל את הצוות להצלחה ולשמור על מוטיבציה גבוהה תוך שמירה על אווירה נעימה ומקבלת.

סדנת אושר ארגוני נועדה לעזור למנהלי הארגון להשיג את היעדים והמטרות הארגוניות. יעדים אלה יכולים לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של תחומים, החל משיפור תפוקת העבודה, הגדלת רווחי הארגון והכנסותיו, שמירה על מוטיבציה ואנרגיה גבוהות בקרב העובדים, שיתופי פעולה, תקשורת בין אישית אפקטיבית ועוד. לא כל היעדים קשורים באופן ישיר למכירה והשגת יעדים, אך הם בהחלט משפיעים לא פחות על שגשוג והצלחת הארגון.

בנוסף, סדנת אושר ארגוני כוללת בתוכה מגוון רחב של כלים להעצמה אישית אשר יכולים לשרת הן את המנהלים והן העובדים במהלך שגרת העבודה שלהם וגם בחייהם האישיים. כאשר עובד או מנהל מאושר במקום עבודתו, הוא לקוח איתו את אותה הרגשה הביתה, ובחזרה ביום למחרת לעבודה. מדובר במעגל של חיוביות, אופטימיות וסיפוק אשר הכרחי עבור כל אדם באשר הוא, ובעיקר עבור בעלי הארגונים והחברות השונות אשר סופגים מכך את הרווח הגבוה ביותר.

התוצאות והאפקט הינם כמעט מידיים ובשורה התחתונה, מצדיקים את ההשקעה והמשאבים אשר בעלי הארגון השקיעו ברכישת סדנת אושר ארגוני וקידום הנושא בחלקיו השונים של הארגון. כמו כן, בסיום הסדנה, זוכים מנהלי הארגון בהיצע מגוון של כלים מקצועיים ואפקטיבים, מיומנויות חדשות, וידע רב אשר עוזרים להם ליישם את השיטה האפקטיבית אשר עומדת מאחורי אושר ארגוני.

כמו כן, סדנת אושר ארגוני שמה דגש על שלושה קריטריונים מרכזיים אשר גורמים לעובד להרגיש מאושר יותר בעבודתו:

  1. תחושת שייכות: כלים יצירתיים ואפקטיבים אשר יגרמו לעבוד להכיר את הארגון בו הוא עובד יותר לעומק, ובכך להתחבר לאופי ולחזון שלו. התוצאה: מוטיבציה גבוהה יותר ועמידה ביעדים.
  2. משובים חיובים והערכה: כל עובד רוצה להרגיש חשוב וכי צריכים אותו. משוב חיובי מעת לעת, אשר יזכיר לעובד כי עבודתו חשובה וקריטית להצלחת הארגון יחווה סיפוק וביטחון עצמי. התוצאה: העדר שחיקה והיעדרות מימי עבודה.
  3. תקשורת בין אישית: מגוון רחב של מיומנויות תקשורת אשר יעזרו לעובד לפתח קשרים ומערכות יחסים עם חבריו לעבודה. עובד אשר מחזיק בחברויות במקום עבודתו מגיע לעבודה בכל יום עם חשק ואנרגיה גבוהים יותר. התוצאה: הדדיות גבוהה יותר, שיתוף פעולה ועזרה לזולת, לצד תפוקת עבודה גבוהה יותר.
  • לקריאה על סדנת "אופק לאושר" סדנת אושר ארגוני, לחץ/י כאן!
  • להורדת פלייר בקובץ PDF "סדנת אופק לאושר", לחץ/י כאן!
  • לרכישה או לעיון בספרון "תכנית 28 הימים - אופק לאושר" המלווה את הסדנה, לחץ/י כאן!
  • להזמנה ולקבלת פרטים נוספים על סדנת "אושר ארגוני" בהנחיית חברת משכוכית ייעוץ והדרכה, צרו קשר עכשיו - לחץ/י כאן!