סדנת סטוריטלינג Storytelling

"סדנת סטוריטלינג"  - Storytelling  מיומנויות מיתוג, שיווק והסיפור! 

אנשים זוכרים חווית, אירועים ורגשות ופחות מידע ונתונים. במילים אחרות, הלקוחות שלנו זוכרים את הסיפור של המותג, השירות או הארגון שלנו ואותם הסיפורים, חוויות ורגשות מניעים אותנו לפעולה וזוהי אומנות ה"סטוריטלינג", Storytelling.  סטוריטלינג הינה האומנות שבהפיכת מוצר, רעיון או חברה לסיפור מרתק ועוצמתי אשר מעצב את חוויית הלקוח ואת מערכת היחסים שבין הארגון ושירותיו ללקוחות. 

סדנת סטוריטלינג מבוססת על תורת הסיפור, על מידע שעובר מדור לדור במשך שנים ארוכות ועל התובנה שיש לא מעט דרכים להגיע לאנשים, אך דרך הסיפור – היא הקצרה ביותר, האנושית ביותר והאפקטיבית ביותר כאשר אנו מחפשים להשפיע, להטמיע מידע ולגרום לפעולה. בסדנת Storytelling  - סטוריטלינג נלמד יחד להכיר מקרוב את המושג 'סטוריטלינג' Storytelling, נלמד על הסטוריטלינג של המותגים המובילים בישראל ובעולם, נזהה כלים לשימוש בסיפורים להעברת אינפורמציה ויצירת קשב, נכיר שיטות וכלים חדשים להבניה נכונה של סיפור ונתרגל בצורה חווייתית מיומנויות לאסטרטגיית סיפור והצגתו בכל מדיה וערוץ שנבחר. 

בסדנת סטוריטלינג נלמד ונחשף לתכנים ונושאים שונים, למשל: 

  • מהו סטוריטלינג Storytelling ומדוע חשוב להכיר ולשלוט במיומנויות הסיפור?
  • נחשף לממצאים מחקריים בתחום הStorytelling ונלמד כיצד למנף אותם לבניית סטוריטלינג שלנו.
  • נלמד את הכללים העיקריים בבנייה נכונה של סיפור עוצמתי, משפיע ומבוסס חוויה.
  • נבחן שימושים של חברות גדולות ומותגים בכוח הStorytelling בכדי לגייס המונים.
  • נתרגל בצורה חווייתית ומלמדת את אופן יצירת הסיפור האישי, הצוותי והארגוני של המשתתפים!

סדנת סטוריטלינג Storytelling בהנחיית משכוכית ייעוץ והדרכה היא סדנה סוחפת, מעשירה ומלמדת שתפקידה לייצר אימפקט משמעותי על עובדים ומנהלים בארגונים בכל הדרגים. סדנת סטוריטלינג נותנת מבט עדכני, מחקרי ויצרתי על הדרכים ליצור חיבור ערכי ורגשי למוצרים\חברות\אנשים והיא יישומית ומקצועית, בסופה – לכל משתתף יהיה "סיפור" סטוריטלינג ברור אישי, צוותי וארגוני.

פליירים להורדה בעברית ובאנגלית ומידע נוסף: