סדנאות מנהלים


סדנאות מנהלים, קורס ניהול ותהליכי פיתוח מנהלים, הם המומחיות שלנו! אנו עוסקים בהדרכת מנהלים בישראל ובעולם. ב"משכוכית" אנו שמים דגש על מתן כלים יישומיים בניהול וחוויית הדרכת מנהלים יצירתית, מעניינת ומעצימה!

סדנת זו המיועדת לעובדים ולמנהלים בארגון מציעה עיסוק ולימוד בתחומי המפתח בימים אלו המחייבים חזרה מהירה, מקצועית וממוקדת לשגרה. במסגרת הסדנה נעסוק בעיבוד התקופה האחרונה ובמשמעויות החברתיות, המקצועיות והארגוניות שתקופה זו הביאה, נתמקד במבט חיובי קדימה ונבדוק מהן שיטות העבודה, התקשורת והניהול הנכונות ביותר לארגון בימים אלו.

קרא עוד

משבר הקורונה חייב ארגונים ועסקים רבים לשינויים דרסטיים בשיטות העבודה, המסחר והתקשורת הפנימית והחיצונית. מנהלים רבים נאלצו להתאים את הארגון, הצוות ושיטות העבודה למצב חדש ולפעול תחת ההנחיות החדשות שניתנו. סדנה זו המיועדת לקבוצת המנהלים בלבד, תיתן מקום לעיבוד התהליכים שקרו בתקופה מנקודת מבט ניהולית, במיקוד בפנים חיוביות קדימה בהתאמת הארגון, ניהול העובדים ושיטות והעבודה בעידן הנוכחי.

קרא עוד

סדנת "תפיסת התפקיד הניהולי" למנהלים עוסקת בהערכה אישית של כל מנהל את תכונותיו ומיומנויותיו, הגדרות התפקיד ויעדיו וכן את היעדים האישיים והמקצועיים אליהם הוא שואף להגיע במסגרת התפקיד הניהולי שאותו הוא מבצע.

קרא עוד

מחקרים רבים בשנים האחרונות חושפים כי עובדים מאושרים הם עובדים טובים יותר! בארגונים עם עובדים מאושרים אחוזי הנטישה ותחלופת העובדים נמוכים ובנוסף, עובדים מאושרים נוטים לקחת פחות חופשות ולהיות מעורבים יותר בהצלחת הארגון. סדנת "אופק לאושר" הינה תהליך חווייתי מעצים, מגבש ומקורי אשר יתרום משמעותית לחוויית האושר של העובדים, הצוותים והמנהלים בארגון.

קרא עוד

סדנת ניהול זמן למנהלים חושפת את המנהלים המשתתפים למודל 5 הממדים בניהול הזמן, המשימה ותכנית העבודה האפקטיבית ומלווה את הלימוד והתרגול בחוויית הדרכה מעצימה ומרעננת. סדנת סדנת ניהול זמן אפקטיבי למנהלים היא סדנא אשר תעניק כלים מקצועיים בתחום ניהול זמן, ניהול משימה, עבודת צוות, האצלת סמכויות, ניהול בזבזני זמן ועוד.

קרא עוד

מיפוי מקצועי של מסע לקוח יכול גם לסייע באיתור הבעיות והאתגרים שבארגון – דרך איפיון התחנות שבהן הלקוחות נוטים "לנטוש", או להביע חוסר שביעות רצון מהארגון, נציגיו או השירותים שצרכו. בסוף הסדנה, המנהלים והעובדים המשתתפים בסדנת מסע לקוח יהיו בעלי תובנות, כלים ומיומנויות לאפשר מסע לקוח מקצועי, אפקטיבי וממוקד הצלחה.

קרא עוד

סגנונות תקשורת היא גישה בתקשורת בין אישית המחלקת את בני האדם ל-4 סגנונות תקשורת עיקריים ול-16 טיפוסי תקשורת משניים. במסגרת הסדנא למנהלים נעסוק גם בתיאוריה וגם במשמעויות היישומיות בתקשורת בין אישית וכלים למנהל לפנייה לכל סגנון תקשורת בהצלחה, להנעה, ניהול ותקשורת אפקטיבית.

קרא עוד

סדנת "ניהול בין דורי" תעניק למשתתפים רקע, כלים והבנה על הדורות הקיימים בארגון, על תחומי העניין והניהול של דור "הוותיקים", "דור הבייבי-בומרס", דור ה-X, דור ה-Y ודור ה-Z. בסדנת ניהול בין דורי נלמד ונעמיק במקורות המוטיבציה, אופן התקשורת, כלים לניהול, שיטות תגמול והובלה אפקטיבית של ארגון רב דורי. סדנת ניהול בין דורי היא סדנת חוויה המשלבת ידע, כלים, תרגול ויישום בארגון.

קרא עוד

פרזנטציה אפקטיבית למנהלים כוללת את מגוון הכלים והמיומנויות הנדרשות על מנת לאפשר למנהל להציג בפני עמיתים, עובדים, מנהלים או לקוחות ולהעביר מסרים בצורה סוחפת, מעניינת ומשפיעה. בסדנת "פרזנטציה אפקטיבית" למנהלים נלמד, נתרגל וניישם את מגוון הכלים כדי להעביר מסרים בצורה רצינית, סוחפת ומקצועית.

קרא עוד

בסדנת "סגנונות מנהיגות ויישומם" למנהלים נציג בפני המשתתפים את הסגנונות והכלים המובילים בעולם המנהיגות היום ונציע הזדמנות מקצועית להכיר וליישם את סגנון המנהיגות הנכון להגדרת המצב הצוותי והארגוני. סדנת "סגנונות מנהיגות, סגנונות ניהול ויישומם" משלבת קטעי וידאו, תרגולים ומשימות קבוצה, חווייתית ויישומית.

קרא עוד

מונח ה"הקשבה" מדובר רבות בארגונים ובפיתוח מנהלים והוא משקף מצב או פעולה בתקשורת בין מנהל לעובד, בין עובדים ללקוחות ובין ארגון לסביבה שבה הוא עובד. בסדנת הקשבה ניתן למנהלים ולעובדים בארגון כלים ומיומנויות להקשבה טובה יותר ולתקשורת אפקטיבית ומעצימה.

קרא עוד

בסדנא זו ניתן למנהלים את הרקע, הכלים והמיומנויות לנהל הערכת עובדים בצורה מקצועית, ממוקדת ולפי מודל ברור אשר יאפשר את חיזוק הממדים החיוביים בעבודת הצוות, שיפור נקודות החולשה, העצמה מקצועית ורגשית של העובדים וחיזוק מעמדו של המנהל.

קרא עוד