סדנאות מנהלים, סדנאות עובדים, וסדנאות בארגון הם המומחיות שלנו! אנו עוסקים בהדרכת מנהלים ועובדים בישראל ובעולם ומציעים ללקוחותינו סדנאות מקוריות, חווייתיות ומעשירות עם המנחים הטובים בישראל!

פרזנטציה אפקטיבית למנהלים כוללת את מגוון הכלים והמיומנויות הנדרשות על מנת לאפשר למנהל להציג בפני עמיתים, עובדים, מנהלים או לקוחות ולהעביר מסרים בצורה סוחפת, מעניינת ומשפיעה. בסדנת "פרזנטציה אפקטיבית" למנהלים נלמד, נתרגל וניישם את מגוון הכלים כדי להעביר מסרים בצורה רצינית, סוחפת ומקצועית.

קרא עוד

סגנונות תקשורת היא גישה בתקשורת בין אישית המחלקת את בני האדם ל-4 סגנונות תקשורת עיקריים ול-16 טיפוסי תקשורת משניים. במסגרת הסדנא למנהלים נעסוק גם בתיאוריה וגם במשמעויות היישומיות בתקשורת בין אישית וכלים למנהל לפנייה לכל סגנון תקשורת בהצלחה, להנעה, ניהול ותקשורת אפקטיבית.

קרא עוד

סדנת בניית מצגות תיתן כלים לבניית מצגות ותחשוף לתבניות מקצועיות לבניית מצגות הקיימות היום באופן זמין ומיידי. סדנת בניית מצגות תעביר קווים מנחים לפיתוח ועיצוב מצגות ותעסוק בכלים לעיצוב המימד המילולי והעיצובי. סדנת בניית מצגות הינה סדנת חובה לכל מנהל ועובד אשר עוסקים בהעברת תכנים באמצעות מצגות ותנחה איך לבנות מצגת סוחפת, מקצועית ומנצחת!

קרא עוד

סדנת שפת גוף הינה סדנה חווייתית ומעצימה המתאימה למנהלים, עובדים, נציגי שירות ומכירה ולכל אדם אשר מעוניין לשפר את מיומנויות שפת הגוף שלו ויכולות העברת המסרים. סדנת שפת גוף בהנחייתנו משלבת חומר לימוד מתקדם ומקורי מעולם שפת הגוף, איך להשתמש נכון בשפת גוף איך לקרוא שפת גוף ואיך לדבר בפני קהל בעזרת שפת גוף מקצועית? סדנת שפת גוף משלבת מתודות למידה מרתקות ובעיקר - תרגול ויישום בעזרת וידאו, צילומים ומתן משוב לשיפור מיידי בתוצאות!

קרא עוד

סדנת ניהול זמן למנהלים חושפת את המנהלים המשתתפים למודל 5 הממדים בניהול הזמן, המשימה ותכנית העבודה האפקטיבית ומלווה את הלימוד והתרגול בחוויית הדרכה מעצימה ומרעננת. סדנת סדנת ניהול זמן אפקטיבי למנהלים היא סדנא אשר תעניק כלים מקצועיים בתחום ניהול זמן, ניהול משימה, עבודת צוות, האצלת סמכויות, ניהול בזבזני זמן ועוד.

קרא עוד

מחקרים רבים בשנים האחרונות חושפים כי עובדים מאושרים הם עובדים טובים יותר! בארגונים עם עובדים מאושרים אחוזי הנטישה ותחלופת העובדים נמוכים ובנוסף, עובדים מאושרים נוטים לקחת פחות חופשות ולהיות מעורבים יותר בהצלחת הארגון. סדנת "אופק לאושר" הינה תהליך חווייתי מעצים, מגבש ומקורי אשר יתרום משמעותית לחוויית האושר של העובדים, הצוותים והמנהלים בארגון.

קרא עוד

בסדנה מרתקת זו, נצא למסע מחקר על "קוד המצויינים" ונבחן תקציר של מגוון מחקרים מרתקים אשר הצליחו בשנים האחרונות לדייק את המיומנויות, הכלים והמאפיינים לאנשי ההצלחה. לאור התובנות שנגיע אליהן, נבדוק מה נדרש מהעובד או מהמנהל על מנת להצליח בתחומו ולהוביל את פעילותו האישית והמקצועית להישגים גבוהים ולמצוינות?

קרא עוד

בסדנת "קבלת החלטות" ו"ניהול קונפליקטים" נלמד אודות המתודות העומדות לראשותנו בתהליכי קבלת החלטות מקצועיים, הכלים האפקטיביים לשתף ולשלב דרגי ניהול ביניים ואת העובדים וכן, כיצד לבודד גורמים "מפריעים" בתהליכי קבלת החלטות.

קרא עוד

בסדנה זו ניתן סקירה על תובנות, כלים וממצאים עדכניים ביותר בתחום העבודה במודל ההיברידי ונחשוף את מודל 4 העקרונות לארגון היברדי מצליח. נעמוד על הכלים והמיומנויות הנדרשות מהארגון ומהמנהל במודל זה לרבות בתקשורת מול עובדיו, בשימור העובדים בארגון במוטיבציה גבוהה ובמינופם לתוצאות רצויות ויותר במודל הארגון ההיברידי. סדנת "4 העקרונות לארגון היברידי מצליח" הינה סדנת חובה לכל ארגון אשר משלב עבודה מהבית בסגנון "היברידי".

קרא עוד

סדנת "ניהול בין דורי" תעניק למשתתפים רקע, כלים והבנה על הדורות הקיימים בארגון, על תחומי העניין והניהול של דור "הוותיקים", "דור הבייבי-בומרס", דור ה-X, דור ה-Y ודור ה-Z. בסדנת ניהול בין דורי נלמד ונעמיק במקורות המוטיבציה, אופן התקשורת, כלים לניהול, שיטות תגמול והובלה אפקטיבית של ארגון רב דורי. סדנת ניהול בין דורי היא סדנת חוויה המשלבת ידע, כלים, תרגול ויישום בארגון.

קרא עוד

מיפוי מקצועי של מסע לקוח יכול גם לסייע באיתור הבעיות והאתגרים שבארגון – דרך איפיון התחנות שבהן הלקוחות נוטים "לנטוש", או להביע חוסר שביעות רצון מהארגון, נציגיו או השירותים שצרכו. בסוף הסדנה, המנהלים והעובדים המשתתפים בסדנת מסע לקוח יהיו בעלי תובנות, כלים ומיומנויות לאפשר מסע לקוח מקצועי, אפקטיבי וממוקד הצלחה.

קרא עוד

מונח ה"הקשבה" מדובר רבות בארגונים ובפיתוח מנהלים והוא משקף מצב או פעולה בתקשורת בין מנהל לעובד, בין עובדים ללקוחות ובין ארגון לסביבה שבה הוא עובד. בסדנת הקשבה ניתן למנהלים ולעובדים בארגון כלים ומיומנויות להקשבה טובה יותר ולתקשורת אפקטיבית ומעצימה.

קרא עוד